ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشند P8 از هوآوی رسماً معرفی شد

کمپانی چینی هوآوی لحظاتی پیش از پرچمدار سال ۲۰۱۵ خود پرده برداشت؛ محصولی که برای آن عنوان هوآوی P8 برگزیده شده است. این موبایل تازه معرفی گشته با بدنه ی یکپارچه فلزی و ضخامتی ۶.۴ ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۴

کمپانی چینی هوآوی لحظاتی پیش از پرچمدار سال ۲۰۱۵ خود پرده برداشت؛ محصولی که برای آن عنوان هوآوی P8 برگزیده شده است. این موبایل تازه معرفی گشته با بدنه ی یکپارچه فلزی و ضخامتی ۶.۴ میلی متری در اصل سرآغازی محسوب می شود بر سری P شرکت تولید کننده اش، زیرا آنها تصمیم گرفته اند تا استفاده از برند Ascend را کنار بگذارند.

پرچمدار جدید هوآوی نمایشگری ۵.۲ اینچی دارد و در چهار رنگ طلایی، نقره ای، خاکستری و مشکی عرضه خواهد شد. در حالیکه P8 به صورت کامل ضد آب نیست اما بدنه ی آن با تکنولوژی نانو قدری مقاومت را در برابر مایعات فراهم می آورد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در یک نگاه کلی مشخصات P8 عبارتند از:

  • پلتفرم: اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی به همراه رابط کاربری EMUI 3.1
  • نمایشگر: ۵.۲ اینچی با رزلوشن تمام HD
  • چیپست:  HiSilicon Kirin 930 - این چیپست از پردازنده ای هشت هسته ای بهره می برد و در این پردازنده ۴ هسته ی Cortex A53 با سرعت کلاک ۲ گیگاهرتز و  ۴ هسته ی دیگر از همین نوع با سرعت ۱.۵ گیگاهرتز به خدمت گرفته شده اند.
  • ابعاد: ۱۴۴.۹ در ۷۲.۱ در ۶.۴ میلی متر و وزن برابر با ۱۴۴ گرم
  • حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت
  • دوربین اصلی: ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال، سنسور RBGW و گشودگی دهانه لنز f/2.0
  • دوربین جلویی: ۸ مگاپیکسلی
  • باتری: ۲۶۸۰ میلی آمپر ساعتی

Huawei-P8

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور RGBW

Huawei-P8-camera

شاید جدی ترین نوآوری در سنسور دوربین پرچمدار تازه رونمایی گشته هوآوی گنجانده شده باشد که اولین سنسور با چهار طیف رنگی محسوب می گردد و بدین ترتیب کیفیت ثبت تصاویر در نور کم را به مراتب بالاتر می برد.

این دوربین ۱۳ مگاپیکسلی به لرزشگیر اپتیکالی توانمند تجهیز شده و با گشودگی دهانه لنز f/2.0 بنا دارد به کاربران یکی از بهترین تجربه های عکاسی را عرضه کند.

رابط کاربری EMUI 3.1 به همراه ژست های حرکتی

Huawei-P8 (3)

همانطوری که در اوایل مطلب اشاره شد P8 هوآوی از اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی که بر روی آن رابط کاربری EMUI 3.1 پیاده سازی گشته استفاده می نماید. در این رابط کاربری کمپانی چینی ژست های حرکتی ویژه ای را جای داده، مثلاً اگر با یک بند انگشت دوبار بر روی نمایشگر تپ نمایید اسکرین شات تهیه می شود و بعد قادر خواهید بود دوباره با انگشت خود بخشی از اسکرین شات را انتخاب و سپس آن را کراپ نمایید.

توانایی های ارتباطی

عاقبت P8 نیز دو سیم کارته شده (نسخه تک سیم کارته نیز تولید خواهد شد) و هر دو سیم کارت می توانند از فن آوری ارتباطی 4G استفاده نمایند.

موبایل مذکور دارای دو آنتن است که یکی از آنها در بالا و دیگری در پایین بدنه قرار دارند؛ هدف از ارائه دو آنتن آنهم با چنین چیدمانی در این بوده که قطعی و اختلال در تماس های صوتی به حداقل ممکن برسد. خود هوآوی ادعا می نماید کاربران پرچمدارش از این به بعد ۵۰ درصد کمتر از گذشته ارتباط و تماس صوتی شان دچار مشکل می شود و میزان آنتن دهی نیز ۶.۸ درصد بهبود یافته است.

از جمله دیگر مواردی که شرکت چینی مورد بحث به آن می بالد توانایی محصولش در فیلتر کردن نویزهای محیطی حین مکالمات و حتی در زمان بهره گیری هندزفری است.

قیمت و زمان عرضه

p8-prices-

مدل ۱۶ گیگابایت P8 از ماه می ۲۰۱۵ راهی اروپا خواهد شد و برای آن بر چسب قیمت ۴۹۹ یورو (۵۳۰ دلار) در نظر گرفته شده است که در قیاس با پرچمداران سامسونگ و اپل رقم پایین تری به حساب می آید. مدل ۶۴ گیگابایتی نیز برای کاربران ۵۹۹ یورو هزینه در پی خواهد داشت.

Huawei-P8 (4) Huawei-P8 (5) Huawei-P8 (6) Huawei-P8 (7)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (38 مورد)
  • mostafa
    mostafa | ۱ شهریور ۱۳۹۴

    آقا قیمتش تو ایران چنده؟

  • مونا
    مونا | ۲۱ تیر ۱۳۹۴

    بچها من میخوام بخرمش.گلدش تو ایران هس؟

  • مجتبی
    مجتبی | ۱۲ خرداد ۱۳۹۴

    با سلام
    P8 عالی البته من تمام فلزی گلد دیدم خودم z3 دوال دارم از z3 سبکتر و کوچکتر با اینکه اندازه صفحه یکی گردش واقعا عالیه حیف سیم دوم انتخابیه !! !یا سیم یا اس دی!؟!؟!؟
    عالیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی