ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماژول دوربین LG G4 توسط Innotek ساخته شده است

Innotek یکی از بخش های کمپانی LG است که توسط مدیرعاملی به نام Lee Woong-beom اداره می گردد. این بخش به تازگی توانسته ماژول های دوربین بسیار با کیفیتی بسازد که تا پیش از این در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

Innotek یکی از بخش های کمپانی LG است که توسط مدیرعاملی به نام Lee Woong-beom اداره می گردد. این بخش به تازگی توانسته ماژول های دوربین بسیار با کیفیتی بسازد که تا پیش از این در هیچ اسمارت فون دیگری مورد استفاده قرار نگرفته اند.

این کمپانی اذعان داشته که تولید انبوه ماژول دوربین های ۱۶ مگاپیکسلی‌ (دوربین اصلی) با گشودگی دهانه لنز f/1.8 و ۸ مگاپیکسلی (دوربین جلوی موبایل) را آغاز نموده و برای اولین بار نیز آنها را در پرچمدار LG به نام G4 مورد استفاده قرار خواهد داد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانگونه که گفتیم، کیفیت تصاویر ثبت شده توسط سنسورهای جدید به حدی بالاست که تا کنون نمونه اش در موبایل های هوشمند مشاهده نشده است. گشودگی دهانه لنز در دوربین ها، وظیفه روشنایی تصاویر را بر عهده دارد؛ شماره های کمتر در بحث گشودگی دهانه لنز، باعث می شود تا نور بیشتری به تصاویر راه یابد که نتیجه را می توان در عکس هایی بهتر و روشن تر در محیط هایی که نور کمتری وجود دارد مشاهده کرد. برای مثال دوربین های عکاسی DSLR از گشودگی دهانه لنز f/1.4 تا ۲.۸ بهره می برند.

لنز جدید ساخته شده توسط Innotek در مدت زمان بسیار کمتری از لنز های مشابه، می تواند همان میزان نور را دریافت کند و در نتیجه تار شدن تصاویر بسیار کمتر خواهند بود و از سوی دیگر نیازی نیست تا هنگام عکس برداری، برای چند ثانیه موبایل را به شکلی کاملا ثابت در دست گیرید. این کمپانی به جهت ثبت تصاویر بهتر، اندازه لنز را دو برابر کرده و لایه های تشخیصی آن را به ۶ عدد رسانده است.

این شرکت همچنین دوربین ۸ مگاپیکسلی جلو دستگاه را نیز به تولید انبوه رسانده که از لحاظ تعداد مگاپیکسل ها نیز در میان موبایل های موجود در بازار و دوربین جلوی آنها حرف اول را می زند. این لنزها با یک فیلتر شیشه ای آبی رنگ با قطر ۰.۱۱ میلیمتر همراه شده اند که باعث می شود رنگ ها به شکلی طبیعی تر و با دقت بیشتری به ثبت رسند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • رضا
    رضا | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    ال جی جی 4 نهایت یک موبایله

  • hard Incomparable g4 or note4
    hard Incomparable g4 or note4 | ۲۶ فروردین ۱۳۹۴

    خدا کنه ال جی جوریکه گفته عمل نکنه وصفحه نمایششو فور کی نکنه چون در اون صورت عمر گوشی کم تر میشه و در بنچمارک نیز تاثیرر خواهد داشت

  • امیر پارسا
    امیر پارسا | ۲۶ فروردین ۱۳۹۴

    تازگی ها کاملااینده رو میبینم
    مثلا چندساعت قبل که این پست بیاد من خوندمش و توش کامنت گذاشتم!
    :)
    .
    فال قهوه و کف بینی و اینده خوانی پذیرفته میشود!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی