ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اکسپریا Z4 بدنه ای تمام فلزی و سنسور اثر انگشتی با جایگاه متفاوت خواهد داشت [شایعه]

قبلاً شایعاتی شنیدیم که در آنها گفته می شد سونی قصد دارد تلفن هوشمند اکسپریا Z4 خود را در ۳۱م همین ماه رونمایی کند و پیش از این شاهد به بیرون درز یافتن تصاویری بودیم که بر ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

قبلاً شایعاتی شنیدیم که در آنها گفته می شد سونی قصد دارد تلفن هوشمند اکسپریا Z4 خود را در ۳۱م همین ماه رونمایی کند و پیش از این شاهد به بیرون درز یافتن تصاویری بودیم که بر استفاده بردن اسمارت فون مورد بحث از یک شاسی فلزی دلالت داشتند.

اما حالا منابع نزدیک به کمپانی ژاپنی خبر داده اند که ممکن است پرچمدار یاد شده بدنه ای یکپارچه و تماماً فلزی، مشابه موبایل تازه معرفی گشته هوآوی، یعنی P8 داشته باشد. بدین ترتیب صحبت از این احتمال به میان می آید که سونی شاید عاقبت پانل های شیشه ای مورد استفاده در خط تولید Z خود را کنار گذاشته و به راهکارهایی مشابه آنچه که در پرچمداران برخی از شرکت های دیگر به کار بسته شده روی آورده است.

البته این همه ی ماجرا نیست؛ انتظار می رود اکسپریا Z4 مانند اکثر پرچمداران بزرگ حال حاضر بازار دارای اسکنر اثر انگشت باشد، ولی شایعه کنندگان می گویند این حسگر به شکلی غیر متعارف در درون کلید پاور جاسازی گشته است.

پیش از این موبایل هایی همچون Saygus V-Squared از حسگر اثر انگشت در درون دکمه ی پاور و یا لاک خود استفاده کرده اند، ولی اینکه سونی سنسور مذکور را چطور در این بخش تعبیه کرده و عملکرد و کارایی اش تا چه حد مطلوب خواهد بود، مسئله ای است که برای یافتن پاسخ آن باید فعلاً منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • ??? MOSTAFA
    ??? MOSTAFA | ۲۸ فروردین ۱۳۹۴

    یکی نیست بگه اون موقع که اپل و سونی گوشی فلزی با طراحی مستطیل شکل میزدند سامسونگ داشت چی میزد غیر از این بود که گوشیهاش از جنس دمپایی باز ظاهری بشقاب گونه داشتند...

  • jahanjkb
    jahanjkb | ۲۷ فروردین ۱۳۹۴

    چقد این اندروید5 مسخرست رابط کاربری قبلی رو رو زد3 خععععععععلی بیشتر دوس داشتم خعلی شیکترو حرفه ای تر بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی