ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل کیبورد Handwriting Input جدیدی با تشخیص دست خط و پشتیبانی از 82 زبان را عرضه کرد

گوگل امروز کیبورد جدیدی با قابلیت تشخیص دست خط با نام Handwriting Input منتشر کرد. این کیبورد که انحصارا برای گجت های اندرویدی عرضه شده، روی کلیه نسخه های اندروید از ورژن 4.0.3 به بالا قابل ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

گوگل امروز کیبورد جدیدی با قابلیت تشخیص دست خط با نام Handwriting Input منتشر کرد. این کیبورد که انحصارا برای گجت های اندرویدی عرضه شده، روی کلیه نسخه های اندروید از ورژن 4.0.3 به بالا قابل اجراست و با پشتیبانی از 82 زبان، یکی از بهترین ابزارها برای تایپ سریع و مستمر حروف در موبایل به شمار می آید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

این کیبورد جدید، بیشترین کاربردش را برای زبان هایی دارد که تایپ حروفشان با کیبوردهای معمولی دشوار است. تا این لحظه Handwriting Input از 82 زبان پشتیبانی می کند که متأسفانه فارسی در بین آنها نیست.

Handwriting 2

Handwriting Input پس از نصب، ابتدا اقدام به دانلود زبان ها کرده و سپس گزینه ای برای فعالسازی پیش روی کاربر می گذارد. پس از فعالسازی، حالا می توانید به انتخاب زبان ها اقدام کرده و از این کیبورد در اپلیکیشن های مختلف استفاده کنید.

نکته جالب در مورد کیبورد جدید گوگل، تشخیص اموجی ها از روی دستخط و وارد کردنشان به متن است. هر چند با دقتی بسیار بالا، می تواند کلمات به هم چسبیده را نیز از یک دیگر تفکیک کرده و برای شما تایپ کند.

در قسمت پایین این کیبورد، با فشردن آیکن کره زمین می توان به کیبورد معمولی سوئیچ کرد و آیکن ابر کنار آن، برای تشخیص آنلاین دست خط و کمک به گسترش و افزایش دقت این کیبورد قرار داده شده.

آیکن فلش هم برای بازگشت به مواردی است که قبلا در این کیبورد رسم کرده اید. Handwriting Input به غیر از انگشتان از استایلوس هم پشتیبانی می کند. توصیه می کنیم حتما این کیبورد دقیق و کاربردی را روی گجت های اندرویدی خود امتحان کنید.

Google Handwriting Input

Google Handwriting Input

سازنده: Google قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • mahdi
    mahdi | ۱۴ دی ۱۳۹۴

    اقا ماله من زبان هاشو دان نمیکنه چه کنم کمک لطفا

  • کتیبه سپید
    کتیبه سپید | ۲۸ فروردین ۱۳۹۴

    میخوام صد سال سیاه زبان فارسی رو پشتیبانی نکنه! کی به کیبورد گوگل احتیاج داره؟ کیبورد Stylus Beta می تونه دستخط فارسی رو به تایپ تبدیل کنه و داخل هر برنامه ای هم میشه ازش استفاده کرد. بماند که دیوایس های Note سامسونگ هم کیبوردی دارن که میشه دستخط فارسی رو به تایپ تبدیل کرد.

  • saeed
    saeed | ۲۷ فروردین ۱۳۹۴

    چرا مینویسه
    this item is not available in your region

  • saeed
    saeed | ۲۷ فروردین ۱۳۹۴

    چرا مینویسه
    this item is not available in your region

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی