ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت اپلیکیشن هایش را با سیستم عامل اندرویدی سیانوژن عرضه خواهد کرد

همکاری سیانوژن و مایکروسافت دیگر یک شایعه نیست و هر دو شرکت امروز طی اعلامیه ای بیان کردند که قرار است با یکدیگر همکاری توامان داشته باشند. سیانوژن می خواهد بینک، اسکایپ، وان درایو، وان ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

همکاری سیانوژن و مایکروسافت دیگر یک شایعه نیست و هر دو شرکت امروز طی اعلامیه ای بیان کردند که قرار است با یکدیگر همکاری توامان داشته باشند. سیانوژن می خواهد بینک، اسکایپ، وان درایو، وان نوت، آوت لوک و مایکروسافت آفیس را درون سیستم عامل خود بگنجاند و به بازار عرضه کند. در مقابل، مایکروسافت وعده طراحی یکپارچه روی این سیستم عامل را داده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

مایکروسافت اخیرا تصمیم گرفته که اسب تروجان خود را وارد مقر دشمن اش کند و این سیاست ها پایانی ندارد. سرویس های گوگل در اندروید به صورت پیشفرض قرار دارند و مایکروسافت با ارائه سرویس های مشابه و اپلیکیشن هایی جذاب سعی دارد کاربران را به سوی خود بکشاند و میل آن ها به استفاده از سرویس های گوگل را کاهش دهد.

کرت مک مستر، مدیرعامل سیانوژن می گوید: "مردم در سراسر جهان از سیستم عامل سیانوژن و سرویس های محبوب مایکروسافت استفاده می کنند تا با آنچه که برای شان روی موبایل اهمیت دارد تعامل داشته باشند. این همکاری شگفت انگیز با مایکروسافت ما را قادر به این خواهد کرد که سرویس های تعاملی جدیدی را به دست کاربران در سراسر جهان برسانیم."

مایکروسافت می گوید: "ما به عرضه تجربه های سطح بالا در زمینه های بهره وری و ارتباطات روی ویندوز ادامه خواهیم داد و ما خوشحالیم که کاربران سیانوژن به زودی قادر خواهند بود از این سرویس ها بهره ببرند."

این حرکت استراتژیک مایکروسافت چیز جدیدی نیست و پیشتر از این هم دیگر توسعه دهندگان تلفن های همراه اندرویدی آغاز به عرضه اپلیکیشن های مایکروسافت روی وسایل شان نموده اند. برای نمونه، سامسونگ تعدادی از اپلیکیشن ها و سرویس های مایکروسافت را در کهکشانی جدیدش گنجانده.

Dell هم می خواهد آفیس را همراه با تکنولوژی های جدیدش در یک بسته ارائه دهد و این شروع ریشه دواندن مایکروسافت در بازار رقبایش است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • Amir
    Amir | ۲۷ فروردین ۱۳۹۴

    من معمولا رام سیانوژن استفاده می کنم العان دقیقا نمیدونم بایدخوشحال باشم یا ناراحت ؟ از طرفی خوب میشه این برنامه ها بیان روش ولی واقعا فضای زیادی خواهد گرفت !!!

  • Sohfalp560
    Sohfalp560 | ۲۷ فروردین ۱۳۹۴

    اصن خوشحالم نکرد!!! واسه سیانوژن دلم سوخت، چون مایکروسافت تا وقتی بازی رو تا ی حدی نبرده باشه این مسائل عجیب غریب ادامه داره، نه بعداً!!!
    سیانوژن خاصیتش اینه که جزو اپن‌سورس‌تر از رامهای رقیبشه!!! اگر تا الان بجایی رسیده بخاطر دوتا چیزه، یکی ساختن رامش برای گوشیهای مختلف که معمولا آپدیتشون تموم شده و دومی کپی‌لفت داشتنش که چون بیشتر از بقیه بازه، راحتتر و کلیتر میشه ازش کاستوم‌رام ساخت و همینطور برای دستگاههای جدید!!! چندوقت پیش هم که گفته بود میخوایم اندروید رو از زیر سایه گوگل دربیاریم هم بهونش بسته بودن جی‌اپزه!!! و برنامه‌های بسته مایکروسافت بیاد؟؟؟؟
    برای مایکروسافت هم که یجور عقب افتاده از بقیه و با تمام قدرت درحال ریکاوریه، فوق‌العادست!!! البته باز هم میگم کاشکی سیانوژن اون اپها رو خودش میساخت!!!!
    و ی خبر که زیاد بازتاب نداشت ولی فکرکنم ربط داشته باشه::: چندوقت پیش استور نوکیاخانواده‌ایکس که اندرویده به اپرا سپرده شد!!!

    • مرتضی توسلی
      مرتضی توسلی | ۲۷ فروردین ۱۳۹۴

      درشگفتم،چرا اینطور فکر می کنید..
      سیانوژن از قبل دنبال اپ های جایگزین بود،حالا بهترین اپ آفیس ،بهترین اپ نوت برداری ،بهترین فضای ذخیره سازی را داشته باشه براش عالی نیست؟
      کم لطفی که فقط دات نت رو مثال بزنیم،بلکه بخش های مهمی از ویژوال استدیو ،۲۰ درصد ویندوز آژور و توسعه نسل سه لینوکس ،توسعه آپاچی و....
      ...
      مطمئنا برای هردو طرف سود داره،وگرنه مرض ندارند که پیشنهاد ماکروسافت را قبول کنند.

  • Reza
    Reza | ۲۷ فروردین ۱۳۹۴

    مایکروسافت پریده وسط حیاط خلوت گوگل.کل سود گوگل از اندروید اینه که مردم رو به سمت سرویس ها ی خودش بکشه الان مایکروسافت هم داره همین کارو میکنه اون از اس6 اینم از سیانوژن . سونی و چند تا شرکت دیگه هم مثل اینکه قراره سرویس های مایکروسافت رو روی گوشی هاشون نصب کنند

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی