ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل G4 ال جی نمایشگری بی نظیر خواهد داشت [تماشا کنید]

طی چند هفته ی گذشته ال جی به همه با صراحت اعلام نموده که تلفن هوشمند پرچمدار بعدیش یعنی G4 را در ۲۸ آوریل رونمایی خواهد کرد. این شرکت همچنین تا کنون در مورد برخی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

طی چند هفته ی گذشته ال جی به همه با صراحت اعلام نموده که تلفن هوشمند پرچمدار بعدیش یعنی G4 را در ۲۸ آوریل رونمایی خواهد کرد. این شرکت همچنین تا کنون در مورد برخی از قابلیت های کلیدی موبایل یاد شده نیز حرف هایی را به میان آورده است.

تا کنون و طبق اطلاعات انتشار یافته از جانب خود کمپانی کره ای و همینطور منابع نزدیک به آن می دانستیم که همانند G3 اسمارت فون G4 نیز از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی IPS با رزلوشن QHD بهره می برد. البته اکنون ال جی با انتشار یک ویدئوی تبلیغاتی اعلام کرده که پانل IPS این صفحه نمایش با آنچه در پرچمدار پیشین به کار رفته بوده تفاوت دارد و میزان روشنایی اش بیشتر و دامنه ی رنگی آن نیز گسترده تر از قبل است.

در حالیکه به نظر می رسد نمایشگر G4 شامل تغییر و تحولات مهمی شده باشد، برند سازنده این تلفن همراه قبلاً نیز طی خبری ذکر کرده بود که برای دوربین اصلی آن از یک ماژول ۱۶ مگاپیکسلی "ساختار شکن" بهره گرفته است. در قسمت جلویی دوربینی ۸ مگاپیکسلی حضور دارد و اندروید ۵.۰ آب نبات چوبی به همراه رابط کاربری UX 4.0 هم از دیگر مشخصه های قطعی پرچمدار بعدی ال جی هستند.

در پایان از شما دعوت به عمل می آوریم ویدئوی تبلیغاتی که اخیراً در رابطه با تلفن هوشمند LG G4 منتشر شده است را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • M.Z
    M.Z | ۳۱ فروردین ۱۳۹۴

    با سلام. من احساس می کنم اگر گوشی رو لمس کنید نظرتون عوض میشه. دوربینش فوق العاده شده و دیسپلی هم تغییر محسوسی داشته. ضمنا ترکیب چرم و فلز عالی شده…

  • Ehsan
    Ehsan | ۲۷ فروردین ۱۳۹۴

    یه چیزه خیلی جالب ک فکرمو درگیر کرده اینه که صفحش میخاد
    از امولد بهتر بشه که دارن رو صفحه مانوور میدن؟:)))

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی