ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نگاهی نزدیک به P8Max از هوآوی به همراه مشخصات فنی بیشتر

پس از چندین ماه انتظار و شنیدن شایعات مختلف، عاقبت شب گذشته مراسم هوآوی در شهر لندن برگزار شد و این کمپانی از پرچمدار جدید خود یعنی Huawei P8 پرده برداشت. در کنار پرچمدار مذکور، چینی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

پس از چندین ماه انتظار و شنیدن شایعات مختلف، عاقبت شب گذشته مراسم هوآوی در شهر لندن برگزار شد و این کمپانی از پرچمدار جدید خود یعنی Huawei P8 پرده برداشت. در کنار پرچمدار مذکور، چینی ها P8 Lite که محصولی میان رده به حساب می آید و P8Max که نسخه ای عظیم الجثه از همان P8 است را نیز معرفی نمودند.

در مورد P8 Lite قبلاً در شایعات زیاد شنیده بودیم، اما P8Max موبایلی محسوب می گشت که کمتر کسی در موردش حرفی به میان آورده بود و همین موضوع سبب شگفتی حاضرین در مراسم شد.

دیروز اطلاعات کلی را در مورد P8Max با شما خوانندگان دیجیاتو به اشتراک گذاشتیم، اما منابع خبری در آن بازه ی زمانی به مشخصات کامل موبایل عظیم الجثه هوآوی دسترسی نداشتند. امروز وب سایت AndroidHeadlines توانسته یک نسخه از تلفن هوشمند مورد بحث را از نزدیک مشاهده نموده و جزئیات بیشتری را در مورد آن شرح دهد.

لذا اگر شما هم مشتاق هستید تا بیشتر در مورد P8Max که همانند P8‌ بدنه ای آلومینیومی دارد بدانید، در ادامه ی مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

P8Max نمایشگری ۶.۸ اینچی از نوع IPS LCD با رزلوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و از ۳ گیگابایت حافظه ی رم در کنار ۱۶ و یا ۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی (قابل افزایش از طریق درگاه microSD) بهره می برد. به خاطر داشته باشید که شما با محصولی دو سیم کارته طرف هستید و اگر می خواهید از کارت های حافظه جانبی استفاده کنید باید یکی از درگاه های سیم کارت را به این موضوع اختصاص دهید.

هوآوی تلفن هوشمند غول آسای خود را با چیپست هشت هسته ای Kirin 935 و پردازنده ی گرافیکی Mali-T628 قدرت بخشیده است. در پشت اسمارت فون یاد شده دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و فلش LED دوگانه جای گرفته و در قسمت جلویی دوربینی ۵ مگاپیکسلی تعبیه گشته، در داخل بدنه ی P8Max هم شاهد حضور باتری توانمند و غیر قابل تعویض با ظرفیت ۴۳۶۰ میلی آمپر ساعت هستیم.

از سایر مشخصه های موبایل فوق الذکر نیز می توان به اندروید ۵.۰.۲ آب نبات چوبی با رابط کاربری Emotion UI، ابعاد بدنه ای معادل ۱۸۷.۲ در ۹۳ در ۶.۸ میلی متر و وزن ۲۲۸ گرمی اشاره کرد.

P8Max از ماه آینده در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و مدل ۱۶ گیگابایتی آن با رنگ های خاکستری و طلایی ۵۸۴ دلار قیمت دارد در حالیکه نسخه ی ۶۴ گیگابایتی با تنوع رنگی مشکی و طلایی ۶۴۹ دلار هزینه در پی خواهد داشت.

Huawei-P8Max-unboxing-and-tour-China_2

Huawei-P8Max-unboxing-and-tour-China_3

Huawei-P8Max-unboxing-and-tour-China_5

Huawei-P8Max-unboxing-and-tour-China_6

Huawei-P8Max-unboxing-and-tour-China_7

Huawei-P8Max-unboxing-and-tour-China_8

Huawei-P8Max-unboxing-and-tour-China_9

Huawei-P8Max-unboxing-and-tour-China_10

Huawei-P8Max-unboxing-and-tour-China_11

Huawei-P8Max-unboxing-and-tour-China_12

Huawei-P8Max-unboxing-and-tour-China_13

Huawei-P8Max-unboxing-and-tour-China_14

Huawei-P8Max-unboxing-and-tour-China_16

Huawei-P8Max-unboxing-and-tour-China_18

Huawei-P8Max-unboxing-and-tour-China_19

Huawei-P8Max-unboxing-and-tour-China_20

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (37 مورد)
  • قشنگ
    قشنگ | ۶ بهمن ۱۳۹۴

    نظرات رو خوندم موررررردم از خنده
    مردم با خودشون هم درگیرن

  • یوسف
    یوسف | ۱۰ مرداد ۱۳۹۴

    سلام.
    شما که میگید کپی .تو mate 7 میگفتید حسگر اثر انگشت رو از
    اچ تی سی کپی کرده یکی نیست بگه آخه بی فکر اگه عقب بزاره میگید اچ تی سی اگه جلو بزاره میگید اپل و سامسونگ شما بگید غیر از این 2 جا کجا بزاره ؟ میخواین بزاره جای کلید پاور؟
    شما که میگید کپی،یک طرح در بیارین که شکل هیچ گوشی ساخته شده ای تا به امروز نباشه .شما ها که میگید کپی اگه اسپیکر هاشو بزاره پشت گوشی میگید صداش در نمیاد وقتی میزارینش رو زمین یا هر جا،وقتی میزاره اونجایی که الان گزاشته میگید کپی ! خب شما بگید کجا بزاره ؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی