ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اسناد لو رفته از سونی بر روی ویکی لیکس رازهای بیشتری را در مورد اکسپریا Z4 فاش ساختند

دیروز ویکی لیکس، نهادی غیر انتفاعی که در سال ۲۰۰۶ و با هدف پرده برداشتن از اطلاعات محرمانه گوناگون تاسیس گشته، ۳۰۲۸۷ سند از اسناد داخلی کمپانی سونی که شامل ایمیل ها، فایل های ارائه، ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

دیروز ویکی لیکس، نهادی غیر انتفاعی که در سال ۲۰۰۶ و با هدف پرده برداشتن از اطلاعات محرمانه گوناگون تاسیس گشته، ۳۰۲۸۷ سند از اسناد داخلی کمپانی سونی که شامل ایمیل ها، فایل های ارائه، صفحات گسترده و... می شدند را منتشر و در اختیار عموم قرار داد.

ظاهراً لو رفتن این داده ها سبب گشته تا یک فعال جدید در عرصه ی فاش سازی اسرار صنعتی یعنی @xperialeak بتواند پس از قدری گشت و گذار در بین اسناد مختلف به سندهایی حاوی رندرهای مرتبط به یک محصول تحت برند اکسپریا دست یابد. کمی بعد برخی دیگر از علاقه مندان برند سونی با بررسی کامل تر سندهای لو رفته توانستند به رندرها و اطلاعات کامل تری در همین زمینه برسند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اجازه بدهید ابتدا نگاهی به گذشته داشته باشیم، دیروز @ViziLeaks طی شایعه ای اعلام نمود سونی قصد دارد در موبایل اکسپریا Z4 خود از بدنه ی یکپارچه فلزی به همراه سنسور اثر انگشتی که در درون دکمه ی پاور تعبیه گشته بهره ببرد.

دست بر قضا رندرهای کشف شده در بین سندهای به بیرون درز یافته، تقریباً تلفن هوشمندی با همین مشخصات را نشان می دهند و ضمناً خود @ViziLeaks نیز تائید نموده اسمارت فونی که او از آن سخن به میان آورده با آنچه که اکنون در تصاویر مشغول مشاهده اش هستیم نزدیکی زیادی دارد.

بر اساس رندر موجود مشخصاً در حال رویت تلفن هوشمندی با فریم فلزی هستیم و به نظر می رسد قسمت پشتی این موبایل هم مجدداً از همین جنس (فلزی) باشد. شواهد نشان می دهند دکمه ی پاور نیز دستخوش تغییر گشته و حالا به قدری بزرگ شده که بتواند در درون خودش یک سنسور اثر انگشت را همانطوری که شایعات اشاره داشتند جای دهد.

در کنار برخی از تصاویر عباراتی همچون "یکپارچگی"، "سادگی" و "مستحکم" به چشم می آید که این موارد می توانند بیانگر حرکت کمپانی ژاپنی مورد بحث به سمت سبک جدیدی از طراحی باشند، ضمناً رندری نیز اشاره به رابط کاربری جدید با عنوان "MONO/New UI" دارد.

البته نباید از خاطر برد که هیچ یک از اطلاعات فوق الذکر قطعی نیستند و شاید تنها با رندرهایی کلی از جانب طراحان سونی طرف باشیم که هرگز به مراحل نهایی و تولید نرسیده اند. انتظار می رود اکسپریا Z4 یا همان پرچمدار آتی غول تکنولوژی ژاپنی در ماه سپتامبر سال جاری میلادی و همزمان با برگزاری نمایشگاه IFA معرفی گردد.

Leaked-internal-Sony-renders-of-the-Xperia-Z4-and-new-UI (1)

Leaked-internal-Sony-renders-of-the-Xperia-Z4-and-new-UI

Leaked-internal-Sony-renders-of-the-Xperia-Z4-and-new-UI (7)

Leaked-internal-Sony-renders-of-the-Xperia-Z4-and-new-UI (5)

Leaked-internal-Sony-renders-of-the-Xperia-Z4-and-new-UI (4)

Leaked-internal-Sony-renders-of-the-Xperia-Z4-and-new-UI (3)

Leaked-internal-Sony-renders-of-the-Xperia-Z4-and-new-UI (2)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • Ali
    Ali | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    اگه سونی ضد4 این جور ک اسناد فاش شده باشه دیگه رقیبی تو بازارهای جهانی نداره.واقعا معرکه بود میخوامش.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی