ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

Android for Work به پلی استور آمد

اگر به خاطر داشته باشید، گوگل در اسفند ماه گذشته از پروژه Android for Work رونمایی کرد؛ اپلیکیشنی که برای استفاده آسان از یک گجت در خانه و محل کار طراحی شده است. در همان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۱

اگر به خاطر داشته باشید، گوگل در اسفند ماه گذشته از پروژه Android for Work رونمایی کرد؛ اپلیکیشنی که برای استفاده آسان از یک گجت در خانه و محل کار طراحی شده است.

در همان زمان اعلام شد که گوگل در این پروژه تنها نیست و با کمپانی های دیگری در راه اندازی Android for Work همکاری می کند. پس از گذشت حدودا دو ماه، بالاخره Android for Work در پلی استور منتشر شد و در اختیار کاربران اندروید قرار گرفت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

Android for Work کاربر را قادر می سازد تا دو نسخه از یک اپلیکیشن را، بدون تداخل اطلاعات و به صورت کاملا مجزا روی یک گجت اجرا کند. این قابلیت باعث شده تا کاربران بتوانند بدون نگرانی بابت اختلاط اطلاعات کاری با موارد شخصی، آنها را روی یک دستگاه به همراه داشته باشند.

اطلاعات کاری در این اپ نیز توسط سیستم امنیتی SELinux. محافظت می شوند. از جمله قابلیت های دیگر Android for Work می توان به مدیریت مخاطبین کاری، رویدادهای کاری تقویم و مجموعه ای از ابزارهای مناسب برای محیط کار اشاره نمود.

Android-for-Work-app-710x421

در حال حاضر گوگل با کمپانی هایی همچون سیسکو، بلک‌بری، موتورولا، سامسونگ، باکس و بسیاری دیگر برای گسترش ابزارهای کاری خود متحد شده است. اما اگر شما صاحب شرکتی هستید، باید تمامی مراحل ثبت نام را پیش از استفاده از Android for Work برای شرکتتان طی کنید.

با وجود تلاش رقبایی همچون سامسونگ، بلک‌بری و مایکروسافت برای یافتن جایگاه بهتر در پلتفرم اندروید، به نظر می رسد که گوگل به مرور زمان سرویس جدید خود را به روز رسانی خواهد کرد. Android for Work هم اکنون با حجم 16 مگابایت برای گجت های اندرویدی قابل دانلود است.

Android for Work App

Android for Work App

سازنده: گوگل قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 16 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • س
    س | ۲۹ فروردین ۱۳۹۴

    آقا من نصب کردم ولی خبری نشد!
    برنامه جدیدی اضافه نشد!!!

  • SpiDeRBoY
    SpiDeRBoY | ۲۹ فروردین ۱۳۹۴

    با دستگاه منم زده بود سازگاری نداره . ولی من از لینکی که در کامنت قبلم گذاشتم دانلود کردم و نصب کردم . اما پس از نصب گزینه (open ) غیر فعال بود و در بخش application نیز آیکونی اضافه نشد . فقط وقتی میری setting و app manager توی لیست برنامه های نصب شده هست ...
    مشکل از کجاست دوستان ؟

  • دادا
    دادا | ۲۸ فروردین ۱۳۹۴

    با دستگاه شما سازگاری ندارد!
    گوشیم نکسوس۵ پس با چی سازگاره؟

  • پارسایی
    پارسایی | ۲۸ فروردین ۱۳۹۴

    چرا از هیچ راهی نمیتونم دانلودش کنم ؟
    توی گوگل پلی میزنه برای کشور شما نیست . توی سایت گوگل پلی میزنه با دستگاه شما سازگار نیست (نوت 3 اندروید5) با سایت های apk-downloader میرم و لینک میدم میگه

    ,Ops, we have run out of device to fetch your apk, please try others apps or try again in another hour - Server ID: storage:-
    Please try download another app

    توی استور های دیگه هم نیست ...
    گوگل هم سرچ کردم لینکی ازش نبود...
    چجوری دانلود میشه ؟!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی