ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان برقراری تماس صوتی از طریق واتس اپ برای کاربران ویندوز فون فراهم می شود

جن کوم، مدیر عامل واتس اپ در صفحه فیسبوک خود اعلام کرده که این اپلیکیشن پیام رسان به صورت ماهانه 800 میلیون کاربر فعال دارد و این رقم نسبت به اوت گذشته 33 درصد افزایش را ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

جن کوم، مدیر عامل واتس اپ در صفحه فیسبوک خود اعلام کرده که این اپلیکیشن پیام رسان به صورت ماهانه 800 میلیون کاربر فعال دارد و این رقم نسبت به اوت گذشته 33 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی پیش بینی کرده که شمار کاربران واتس اپ تا پایان سال به یک میلیارد نفر برسد که رقم بسیار بالایی برای این اپلیکیشن به شمار می رود. مارک زاکربرگ مدیر عامل فیسبوک در سال گذشته با پرداخت مبلغ 21 میلیارد دلار، سرویس واتس اپ را خریداری کرد و ابراز امیدواری کرد پس از آنکه شمار کاربران اپلیکیشن مذکور به یک میلیارد نفر رسید، سود قابل توجهی از محل خرید آن نصیب این شرکت شود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این اپلیکیشن علاوه بر اینکه به کاربران امکان می دهد برای یکدیگر پیام ارسال نمایندT حالا قابلیت بر قراری تماس صوتی را هم برای کاربران اندرویدی خود فراهم نموده و به زودی همین امکان را در اختیار کاربران iOS و ویندوز فون نیز خواهد گذاشت.

اخیرا تصویری در فضای مجازی منتشر شده که با ترجمه محتوی آن می توان دریافت کاربران ویندوز فونی واتس اپ در برخی از کشورها امکان «شماره گیری، دریافت تماس، پاسخگویی، رد تماس و ارسال پیام» را پیدا کرده اند و این نشان می دهد به زودی خبرهای خوشی را در این رابطه خواهیم شنید.

VCW

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • atrin_salehi
    atrin_salehi | ۳۰ فروردین ۱۳۹۴

    منتظرم این قابلیت واسه ios بیاد الان 10 روزی هست که اندروید داده!!!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی