ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تحلیلگران کره ای: LG G4 به اندازه G3 نخواهد فروخت

همانطور که اطلاع دارید، هشتم اردیبهشت ماه، LG از نسل چهارم پرچمدار خود پرده برداری می کند. شرکت کره ای هم اکنون ظاهر این موبایل را به علاقه مندان نشان داده و چند روز پیش ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

همانطور که اطلاع دارید، هشتم اردیبهشت ماه، LG از نسل چهارم پرچمدار خود پرده برداری می کند. شرکت کره ای هم اکنون ظاهر این موبایل را به علاقه مندان نشان داده و چند روز پیش نیز خبر رسید که برخی از کاربران می توانند آن را ۳۰ روز قبل از عرضه و رونمایی اصلی مورد استفاده قرار داده و سپس به LG بازگردانند.

تقریبا به تمام سوالات پاسخ داده شده اما قیمت G4 همچون رازی باقی مانده است. از طرف دیگر نمی دانیم که موبایل مورد بحث، تا چه حد می تواند موفق ظاهر شده و آیا به طور کلی می تواند به اندازه G3 بفروشد یا خیر؛ اما یک موسسه تحقیقاتی کره ای، در این زمینه گمانه زنی هایی می کند. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

یک موسسه کره ای به نام Korea Herald که در امر سرمایه گذاری و امنیت فعالیت می کند، می گوید که اگرچه G4 محصولی بی نظیر است، اما در هر صورت نمی تواند از مرز فروش G3 عبور نماید. پرچمدار سال گذشته LG توانست به رکورد فروش ۱۰ میلیون دستگاه دست پیدا کند و تحلیلگران کره ای بر این باورند که به دلیل موفقیت و فروش بسیار بالای پرچمداران شرکت هموطن، گلکسی اس ۶ و اس ۶ اج، شرایط برای عرضه ی G4 به هیچ عنوان مطلوب نیست.

محققان می گویند که استفاده ی LG از اسنپدراگون ۸۰۸ در پرچمدار بعدی خود، به هیچ عنوان کاری منطقی نیست. اگرچه هنوز خود LG تایید ننموده که از این چیپست استفاده خواهد کرد اما به تازگی شایعات بسیاری در این خصوص قوت گرفته اند.

در این میان اما شرکت کره ای مورد بحث برخی از مشخصات پرچمدار بعدی را به شکل رسمی عنوان کرده؛ این مشخصات شامل دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل با گشودگی دهانه لنز f/1.8، در کنار دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل، اندروید آب نبات چوبی به همراه رابط کاربری جدید UX 4.0 و همینطور نمایشگری ۵.۵ اینچ با رزولوشن تصویر Quad HD هستند.

کمپانی مورد بحث همچنین اذعان داشته که این محصول در انواع مختلفی ارائه گشته و درب پشتی برخی با چرم دوخته خواهد شد، در حالی که مدل های معمولی همراه با دربی پلاستیکی برای پشت دستگاه ارائه خواهند شد. همچنین گمان می رود که ال جی در تاریخ هشتم اردیبهشت G4 Stylus را به جهانیان معرفی نخواهد کرد و برای دیدن آن به شکل رسمی باید چند ماه دیگر هم صبر کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • ziya
    ziya | ۲۹ فروردین ۱۳۹۴

    :)

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۲۹ فروردین ۱۳۹۴

    به نظرم تحلیل گران شکر اضافی خوردن تا نقدوبررسی ها خیلی وقت باقی مونده همین نقدوبررسی ها بود که نظر من رو درباره ی اس 6 عوض کرد راجع به جی 4 هم هنوز خیلی زوده.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی