ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فیل هریسون از مایکروسافت جدا شد

فیل هریسون، مدیر سابق شرکت سونی که چند سال پیش به مایکروسافت پیوست، حالا این شرکت را به دلیل نبودن فرصت ارتقا ترک کرده است. هریسن به مدت سه سال در شعبه اکس باکس اروپا، ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

فیل هریسون، مدیر سابق شرکت سونی که چند سال پیش به مایکروسافت پیوست، حالا این شرکت را به دلیل نبودن فرصت ارتقا ترک کرده است. هریسن به مدت سه سال در شعبه اکس باکس اروپا، سمت معاونت را داشت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

به نظر می رسد که مجادلات بین هریسون و مایکروسافت چند ماهی بالا گرفته بود و هفته پیش شایعه جدایی وی از این شرکت شنیده شد اما مایکروسافت به تازگی این اتفاق را تائید کرده است.

فیل اسپنسر، مدیر برند اکس باکس مایکروسافت در مصاحبه ای با GI.biz، علت خروج هریسون را دنبال کردن علایق وی در خارج از چهارچوب مایکروسافت اعلام کرد.

وی گفت: "پس از مدیریت موفقیت آمیز در بخش معاونت اکس باکس اروپا، فیل هریسون تصمیم گرفت علایق تجاری خود را بیرون از مایکروسافت دنبال کند. فیل، رهبری برجسته برای تیم اروپایی ما بود."

هریسون نیز در پاسخ به این وبسایت گفت: "من به طرز فوق العاده ای از کار کردن برای مایکروسافت طی 3 سال گذشته لذت بردم و این امتیازی برای من بود که با تیم های با استعداد اروپایی استودیوهای مایکروسافت شامل Rare، لاینهد، لیفت، سوهو و Press Play کار کنم. من برای آن ها و بسیاری از دوستانم در دنیای اکس باکس آرزوی موفقیت مداوم را دارم و می دانم که بازی های مایکروسافت، تحت رهبری فیل اسپنسر به موفقیت خواهند رسید.

قرار است مصاحبه ای کامل از هریسون روز دوشنبه منتشر شود. احتمالا جزئیات بیشتری از اتفاقات پیش آمده و همچنین آینده شغلی وی متوجه خواهیم شد.

شایعات مربوط به جدایی وی از مایکروسافت تقریبا حوالی GDC 2015 شروع شد و تا روز گذشته ادامه یافت. هریسون حالا هم مدیر سابق سونی است، هم مدیر سابق مایکروسافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • amir_bahari
    amir_bahari | ۲۹ فروردین ۱۳۹۴

    این همون مرده نیست که سونی رو نابود کرد؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی