ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Xodo PDF؛ ابزاری حرفه ای برای مطالعه و ویرایش فایل های PDF در کلیه پلتفرم ها

موبایل های دارای صفحه نمایش بزرگ و به خصوص تبلت ها، وسایل خوبی برای مطالعه کتاب های الکترونیکی هستند. برای خواندن آسان و بی دردسر این کتاب ها هم بدیهی است که به اپلیکیشن های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

موبایل های دارای صفحه نمایش بزرگ و به خصوص تبلت ها، وسایل خوبی برای مطالعه کتاب های الکترونیکی هستند. برای خواندن آسان و بی دردسر این کتاب ها هم بدیهی است که به اپلیکیشن های نمایشگر پی دی اف مراجعه می کنیم.

Xodo PDF نه تنها امکانات خوبی برای مطالعه در اختیار کاربر قرار داده، بلکه با گنجاندن ابزارهای مختلف امکان علامت گذاری و ویرایش فایل های پی دی اف را هم مهیا نموده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

احتمالا با دیدن تیتر مطلب این سوال در ذهنتان به وجود آمده که آیا Xodo PDF از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند؟ بله. کلیه پی دی اف های فارسی، در هر فرمت و فونتی که باشند در این اپلیکیشن به طور بی کم و کاست به نمایش در آمده و کلیه اعمال ویرایشی هم روی آنها قابل اجراست.

تنها مشکل اینجاست که نمی توان حروف فارسی را به متن فایل پی دی اف اضافه کرد و به جای کلمات، مستطیل هایی را مشاهده می کنید (که البته با وجود ابزارهای جایگزین مشکل چندان حادی هم نیست). اما کمی هم به امکانات Xodo PDF بپردازیم.

unnamed (2)

Xodo به عنوان یک اپ رایگان، امکانات بی نظیری را در اختیار کاربرانش قرار داده و مالتی پلتفرم بودنش را هم که در نظر بگیرید، آن را یک سر و گردن بالاتر از رقبایش خواهید یافت.

با باز کردن هر فایل پی دی اف، نوار ابزار اپ در بالای صفحه نمایان می شود. اولین گزینه ابزارهای ویرایشی است؛ ابزارهایی که با آن می توان به فایل اصلی متن، نقاشی و دست نوشته، واترمارک، امضا و نظر اضافه کرد. همچنین بخشی از پاراگراف را هاشور زد یا زیر قسمت های مهم خط کشید.

تنظیمات بسیار ریزی هم برای هر کدام از این ابزارها در نظر گرفته شده؛ تنظیماتی از قبیل رنگ، سایز، قطر قلم و حتی شفافیت آنها. اگر از استایلوس استفاده می کنید، مطمئنا کاربرد این ابزارها برایتان آسان تر و لذت بخش تر خواهد شد.

unnamed (3)

بوکمارک کردن صفحه مشخصی از فایل پی دی اف و همچنین حالات مختلف نمایش صفحه (تک برگ، دو صفحه ای یا به صورت بندانگشتی) و جستجو در متن را نیز در میان ابزارهای Xodo خواهید یافت.

برای مطالعه آسان در شب، گزینه Night Mode پیش روی شماست و برای خاموش نشدن صفحه می توان با ورود به تنظیمات صفحه را همواره روشن نگه داشت. پس از اینکه روی فایل تغییرات مورد نظر را اعمال کردید، حالا می توانید خروجی را همراه با نشانه گذاری ها به فرمت پی دی اف تحویل بگیرید یا اینکه آن را مستقیما به دراپ باکس یا یک پرینتر برای چاپ ارسال نمایید.

اشتراک گذاری پی دی اف های نشانه گذاری شده به صورت تیمی نیز از قابلیت هایی است که Xodo را برای استفاده در مراکز آموزشی به گزینه ای عالی تبدیل کرده. نسخه های موبایل و رایانه ای این اپ عالی را می توانید از لینک های زیر و نسخه تحت مرورگرش را از وبسایت افزونه های کروم دانلود کنید.

Xodo PDF Reader and Editor

Xodo PDF Reader and Editor

سازنده: .Xodo Technologies Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید، ویندوزفون و ویندوز حجم: 19.1 / 13 / 10 / 11.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • سعید
    سعید | ۳۱ فروردین ۱۳۹۴

    سلام، وقتی میخوام برای ویندوز دانلود بکنم، میره توی ویندوز استور. ولی نمیتونم از ویندوز استور استفاده کنم، بههمین خاطر نمیتونم این نرم افزار رو دانلود کنم به نظر شما چی کار کنم؟

  • Taimaz Sanayi
    Taimaz Sanayi | ۳۰ فروردین ۱۳۹۴

    تنها چیزی که iBook کم داره قابلیت ویرایش فایل های pdf
    که به جاش از این مشه استفاده کرد

  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۳۰ فروردین ۱۳۹۴

    ممنون جناب بیگ زاده رفت برا دانلود

  • Siamak Gol
    Siamak Gol | ۳۰ فروردین ۱۳۹۴

    خوبه.. کاربردی بود..
    .
    چن وقتیه متوجه شدم که میشه یه نرمافزار تولید و ویرایش متن‌و رو صفحه ی کوچیک موبایل با یه رابط خاص و آسون طراحی کرد..

مطالب پیشنهادی