ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

پرفروش ترین تلفن هوشمند در ژاپن کدام است؟

ژاپنی ها از آن دسته مردمانی هستند که به گجت های خود عشق می ورزند و بسیاری از نوآوری هایی که این روزها در حوزه تکنولوژی شاهدش هستیم به لطف تلاش های بی وقفه مردمان ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

ژاپنی ها از آن دسته مردمانی هستند که به گجت های خود عشق می ورزند و بسیاری از نوآوری هایی که این روزها در حوزه تکنولوژی شاهدش هستیم به لطف تلاش های بی وقفه مردمان سرزمین آفتاب تابان به دست آمده است.

علیرغم مشکلاتی که ظرف دو دهه اخیر دست به گریبان رشد اقتصادی ژاپن شده است، قدرت خرید مردم همچنان در این کشور آسیایی بالاست و چشم بادامی های این سرزمین همچنان نقشی قابل توجه ای را در نوآوری های فنی ایفا می کنند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در ژاپن آیفون اپل عنوان محبوب ترین تلفن هوشمند بازار محسوب می گردد اما زمانی که حرف از خرید گجت های بدون قرارداد به میان می آید نه سامسونگ در آنجا حرفی برای گفتن دارد و نه الجی یا سونی و جالب است بدانید که پرفروش ترین تلفن هوشمند ژاپن چیزی نیست جز Zenfone 5 ایسوس.

ظرف 5 ماه گذشته، این گجت عنوان نخستین دستگاه موبایل بدون قرارداد پرطرفدار را در این کشور به خود اختصاص داده و زمانی که به لیست امکانات آن در ازای بهای 200 دلاری اش نگاه کنید به خوبی علت این مساله را در خواهید یافت. این اسمارت دارای یک نمایشگر 5 اینچی با رزلوشن 720p، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، حافظه داخلی قابل ارتقاء و امکان استفاده از دو سیم کارت است و به همین دلیل مورد توجه ژاپنی ها قرار گرفته.

براساس پژوهش انجام گرفته توسط شرکت تحقیقاتی BCN در ژاپن، در حدود 43 درصد از فروش تلفن های هوشمند بدون قرارداد در ماه نوامبر در این کشور به ZenFone 5 ایسوس تعلق داشته و این رقم در ماه مارس با افتی قابل توجه به 25 درصد رسید که علیرغم این مساله، موبایل مورد بحث همچنان جایگاه نخست را در اختیار دارد.

Asus-ZenFone-5-0 Asus-ZenFone-5-3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • هانا
    هانا | ۲۰ مهر ۱۳۹۴

    عاشقم زاپن و فرهنگ ژاپنیم واقعا انساهای فوق العاده این آدمهای ساده صبور و درستکارین و از کوچیکترین اشتباهی در مقابل ادمها شرمسار میشن مهمتر از همه به همه نژادها و ادیان احترام میذارن و تو کشورشون به دین خاصی تاکیده نشده با وجود زلزله و سونامی و خسارتهای فراوان و اوارگی مردم ژاپنیها اموال دیگرانو غارت نکردن ساده زندگی میکنن و اهل تشریفات و تجملات نیستند واقعا مثل اونا زندگی کردن خیلی سخته و مخصوصا واسه ما ایرانیها

  • میراندا
    میراندا | ۳۱ فروردین ۱۳۹۴

    سلام

    # مانی قاسمی

    چرا گوشی هایی که برای ژاپن زده میشه . اعم از سونی ،

    سامسونگ و ... همشون . ایکون های اصلی شرکت سازنده گوشی

    رو ندارند .

    یعنی شرکت ها رابط اختصاصی برای گوشی هاشون تو ژاپن میزنن !!!!!!!!!

    یک مطلب در همین مورد بزنید ممنون میشم .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی