ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سیستم عامل اندرویدی Baidu برای ساعت های هوشمند ارائه می گردد

چینی ها دل خوشی از گوگل ندارند و شاید به همین دلیل باشد که تصمیم گرفتند بسیاری از کالاها و خدمات آن را با محصولات خود جایگزین نمایند که از آن جمله می توان به Baidu ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

چینی ها دل خوشی از گوگل ندارند و شاید به همین دلیل باشد که تصمیم گرفتند بسیاری از کالاها و خدمات آن را با محصولات خود جایگزین نمایند که از آن جمله می توان به Baidu اشاره نمود؛ جستجوگری که به عنوان جایگزینی برای سرچ گوگل مورد استفاده قرار می گیرد.

حالا به نظر می رسد که شرکت مورد بحث تصمیم گرفته قدم به عرصه رقابت پوشیدنی ها بگذارد منتها به جای Android Wear قصد دارد پلتفرم مخصوص به خود را بسازد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

جالب است بدانید که پلتفرم ساعت های هوشمند این برند بر پایه اندروید تهیه شده و DuWear خوانده می شود. شرکت ارائه دهنده حتی اقدام به راه اندازی یک وبسایت کرده که صرفا به پلتفرم یاد شده اختصاص یافته و قرار است که توسط شرکت های چینی سازنده ساعت های هوشمند مورد استفاده قرار گیرد.

این پلتفرم کلیه امکاناتی که یک کاربر از اسمارت واچ خود انتظار دارد را پشتیبانی می کند که از آن جمله می توان به تشخیص حرکت و سیستم پایش ضربان قلب اشاره نمود و آنطور که شرکت سازنده اظهار داشته سرویس اختصاصی Baidu برای جستجوی صوتی و پرداخت موبایل را هم باید به این موارد اضافه نمود.

کاربران این پلتفرم همچنین خواهند توانست که به صورت صوتی به ساعت خود فرمان بدهند و برای نمونه وضعیت آب و هوا را از آن سوال نموده یا بخواهند که یک اپلیکیشن پرداخت موبایل را برایشان بگشاید.

اپلیکیشن نقشه و GPS نیز از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این پلتفرم است. علاوه بر این یک فروشگاه مجازی هم قرار است که در آینده نه چندان دور برای DuWear راه اندازی شود و کلیه اپلیکیشن های تهیه شده برای آن از طریق سایت مذکور در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

گفته می شود که Baidu در نظر دارد اسمارت واچ خود را تا ماه ژوئن رونمایی کند که احتمالا DuWear Watch نام دارد، هرچند که پلتفرم ارائه شده از سوی این شرکت توسط دیگر پوشیدنی های موجود در بازار نظیر اسمارت واچ 3 سونی، موتو 360 و جی واچ الجی نیز پشتیبانی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • ★Saeed ★saye
    ★Saeed ★saye | ۳۰ فروردین ۱۳۹۴

    من که میگم تایزن موفق تره فقد کافیه سامسونگ رویه لوکس بودن رو تو ساعتاش هم پیش بگیره!

    الان اول کاره هر کی بهتر شروع کنه بهتر پیش میره پس دلیل نمیشه چون اندروید موفقه اندروید ور هم موفق باشه!

  • محسن (T)
    محسن (T) | ۳۰ فروردین ۱۳۹۴

    دوستان معذرت می خوام ، اگه کسی Inbox داره برام دعوتنامه بفرسته
    Mohsen.mp63@gmail.com
    :-)

  • WOLF
    WOLF | ۳۰ فروردین ۱۳۹۴

    قیمت ساعت های هوشمند کی میخواهد ارزون بشه من موندم :|
    خب طرف با همون پول میره ی گوشی با ی ساعت معمولی میگیره:|

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی