ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با عملکرد دوربین حرفه ای تلفن هوشمند G4 الجی آشنا شوید

هشتم اردیبهشت ماه روز بسیار مهمی برای واحد موبایل الجی محسوب می شود چراکه در این روز تلفن هوشمند G4 آن رسما معرفی خواهد شد. اینک در حالی که تنها چند روز تا آن زمان باقی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ | ۲۱:۰۰

هشتم اردیبهشت ماه روز بسیار مهمی برای واحد موبایل الجی محسوب می شود چراکه در این روز تلفن هوشمند G4 آن رسما معرفی خواهد شد. اینک در حالی که تنها چند روز تا آن زمان باقی مانده الجی اغلب خصوصیات اصلی و توانمندی های این موبایل را منتشر کرده و امروز نیز نخستین نمونه از تصاویر گرفته شده با استفاده از دوربین 16 مگاپیکسلی این محصول را در اختیار عموم قرار داده اند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

کالبی براون عکاس شناخته شده ای که حالا به صورت پاره وقت برای الجی کار می کند معتقد است: «حتی اختلاف ناچیزی  f/0.1 در گشودگی دهانه لنز نقشی کلیدی در کار ما دارد.»

او در این ویدئو ما را با مزایای دوربین تلفن همراه جدید الجی آشنا می کند که شاید مهم ترین این موارد دقت رنگ بالای آن باشد. با در نظر داشتن نمونه عکس های گرفته شده با استفاده از دوربین این محصول می توان به پتانسل آن برای گرفتن عکس های بی نظیر و سرشار از رنگ پی برد.

اما در این ویدئو بیشترین تاکید روی کاربران حرفه ای قرار دارد؛ این گروه از افراد همانطور که می دانید به عکاسی از طریق دوربین تلفن همراه علاقه ای ندارند اما تردیدی نیست که آنچه برای این گروه خوب محسوب می شود، از نظر کاربران عادی بیش از این خواهد بود.

در ادامه توجه شما را به تماشای این ویدئو جلب می کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • adamak
    adamak | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    دمش گرم ال جی. سری قبل صفحه QHD رو به عرصه ی اسمارتفون ها آورد. این سری برای اولین بار در اسمارتفون ها دوربین با گشودگی دیافراگم f/1.8 و تنظیمات حرفه ای دوربین رو به ارمغان اورد. همچنین احتمالا حسگر اثر انگشت و بهبود صفحه نمایش رو شاهدش خواهیم بود. استفاده از دوگانگی رابط کاربری اندروید و بهبود مصرف باطری و سبک شدن رابط کاربری دور از انتظار نخواهد بود. کافیه یا بازم بگم؟؟؟

  • BuBo
    BuBo | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    صدا آخر ویدو شنیدی، صدا سوخته شدن چرم برای گذاشتن آرم G4 بود.

    اونا که شاتر رو دیر میبست خیلی خوب بود، مثل رو خونه و غروب جاده ای که چراغ ماشین ها یه مسیر ایجاد کرده بودن، همیشه دنبال این قابلیت بودم تو گوشی.

  • شهریار
    شهریار | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    اگر سونی نسخه دیگه ای از زد۴ رو برای بازار بیرون از ژاپن با قابلیت های بهتر ارائه کنه که هیچ ، وگرنه میرم سمت G4

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی