ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند اکسپریا Z4 سونی تنها در بازار ژاپن عرضه می شود

تلفن هوشمند اکسپریا Z4 سونی سرانجام به صورت رسمی معرفی شد و باید بگوییم که شباهت زیادی هم به پرچمداران قبلی خود یعنی تلفن های هوشمند Z3 و Z2 دارد که آن دو نیز تفاوت اندکی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

تلفن هوشمند اکسپریا Z4 سونی سرانجام به صورت رسمی معرفی شد و باید بگوییم که شباهت زیادی هم به پرچمداران قبلی خود یعنی تلفن های هوشمند Z3 و Z2 دارد که آن دو نیز تفاوت اندکی با مدل اکسپریا Z اصلی دارند.

البته پرچمدار جدید در قیاس با مدل های قبلی اش از برخی جهات بهبود یافته و علاوه بر کم شدن ضخامت آن، وزنش نیز کمتر شده، ضمن اینکه اکسپریا Z4 مجهز به چیپست اسنپدراگون 810 است، اما روی هم رفته می توان گفت که سونی تغییرات اندکی را در این محصول اعمال نموده.

حالا بر اساس اطلاعات جدید روشن شده که این کمپانی ژاپنی جدیدترین پرچمدار خود را طی یک کنفرانس خبری تنها در ژاپن رونمایی کرده و در نظر دارد که این محصول را تنها در بازارهای این منطقه ارائه نماید و ظاهرا قرار نیست که پای اکسپریا Z4 به بازارهای جهانی باز شود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

سونی یک برند شناخته شده جهانی است و قطعا تصمیم ندارد که از بازارهای جهانی صرف نظر کند. در مقابل آنطور که سایت روسی Hi-Tech گزارش داده انتظار می رود که این شرکت تا پایان ماه می (اوایل خردادماه)، اقدام به برگزاری یک مراسم رسمی جهانی نموده و تلفن هوشمند کاملا متفاوتی را به عنوان پرچمدار جهانی خود معرفی نماید.

اما سوال جالبی که در اینجا مطرح می شود این است که موبایل جدید تا چه اندازه متفاوت خواهد بود. مشخص نیست که تفاوت ها چه خواهند بود اما پیش بینی شده که محصول جدید تنها اندکی با Xperia Z4 که به تازگی معرفی شده فرق داشته باشد و این اختلاف به قدری کوچک خواهد بود که اهمیت چندانی نخواهد داشت.

این تغییر حتی ممکن است به پشتیبانی دستگاه از استاندارد ارتباطی 4G LTE مربوط باشد، در هر صورت همه شایعات حکایت از آن دارند که به زودی شاهد عرضه یک تلفن هوشمند جدید از سوی سونی برای بازارهای جهانی خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (33 مورد)
  • محمد جواد
    محمد جواد | ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    شکلی تولید کنید که 2 سیستم یعنی انروید و ios کار کنه

  • BOZORG#
    BOZORG# | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    دیجیاتو میبینی با اون خبرت افتضاح به بار اوردی ولی بازم از رو نمیری میخوای با این نوشته هات روش سر پوش بزاری.
    سونی کاش یه محصول شاخ بده بفهمی تخریب ینی چی

  • sokot
    sokot | ۳۱ فروردین ۱۳۹۴

    ارزوی موفقیعت واسه ی سونی میکنم

  • مازیار
    مازیار | ۳۱ فروردین ۱۳۹۴

    زنده باد سونی موبایل سوئدی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی