ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در ژاپن لوگوی سامسونگ از روی بدنه پرچمداران حذف می شود

سامسونگ تنها 5 درصد از بازار تلفن های هوشمند در ژاپن را در اختیار دارد و این رقم پایین نشان می دهد که ظاهرا ژاپنی ها چندان هم مجذوب این برند نشده اند و اغلب ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

سامسونگ تنها 5 درصد از بازار تلفن های هوشمند در ژاپن را در اختیار دارد و این رقم پایین نشان می دهد که ظاهرا ژاپنی ها چندان هم مجذوب این برند نشده اند و اغلب شان ترجیح می دهند که آیفون اپل یا محصولات تولیدکنندگان داخلی (که در حدود 40 درصد از بازار موبایل این کشور آسیایی را در اختیار دارند) را خریداری نمایند.

با این همه، طبق اعلام The Korea Herald و مقامات رسمی سامسونگ، برند گلکسی «جایگاه تثبیت شده ای» در این کشور دارد و به همین دلیل چشم بادامی های کره ای تصمیم گرفته اند که لوگوی خود را از روی دو پرچمدار گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge که قرار است از تاریخ 23 آوریل در این کشور عرضه شوند، حذف نمایند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همرا باشید.

براساس تصمیم سامسونگ این دو تلفن همراه که هم اکنون در برخی از بازارهای جهانی (از جمله ایالات متحده آمریکا) نیز قابل خریداری هستند، بدون لوگوی شرکت سازنده شان در ژاپن عرضه خواهند شد و صرفا برند شرکت مخابراتی ارائه دهنده شان (Docomo و KDDI au) را در خود دارند.

سامسونگ ابراز امیدواری کرده است که با این اقدام تعداد بیشتری از این پرچمداران را در سرزمین آفتاب تابان به فروش برساند. اما حتی اگر این مساله نیز اتفاق نیافتد پیش بینی ها حکایت از آن دارند که این دو تلفن هوشمند فروش خوبی را در سطح جهانی تجربه خواهند کرد و حتی ممکن است که پرفروش ترین موبایل های سری گلکسی S تا به امروز باشند.

کمی قبل سامسونگ پیش بینی کرده بود که 70 میلیون عدد تلفن هوشمند گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge را در سطح جهانی به فروش خواهد رساند، حال باید منتظر ماند و دید که این گمانه زنی ها تا چه اندازه صحت خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • بهاره
    بهاره | ۲۳ شهریور ۱۳۹۴

    برای s5هم این کارو انجام دادن؟

  • Navid as
    Navid as | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    اره دیگه ژاپنیها با امریکایها که 2تا بمب اتم روشون انداخت و نظامیاشون هر روز دارن اونجا .... مشکلی ندارن اما با کره ایها که به اشغال و تجاوز ژاپن توجنگ دوم جهانی معترضن مشکل دارن -البته باید هم از این موضوع بسوزن چون فروش3کمپانی سونی پانا وشارپ ب اندازه 70درصد فروش سامسونگ هم نیست ابو بریز رو z4که نسوزه

  • test8
    test8 | ۳۱ فروردین ۱۳۹۴

    چه کار خوبی من که اصلا از فونتش خوشم نمیومد خیلی وقت بود تغییرش نداده بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی