ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی هایی که می توانید در حین حرکت انجام دهید

در حال حرکت، در تاکسی یا مترو، سر کلاس درس یا در جلسه حوصله سر بر کاری، هر کجا که باشید، تلفن تان همیشه همراه شماست و با چند حرکت ساده می توانید درون دنیای ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

در حال حرکت، در تاکسی یا مترو، سر کلاس درس یا در جلسه حوصله سر بر کاری، هر کجا که باشید، تلفن تان همیشه همراه شماست و با چند حرکت ساده می توانید درون دنیای بی پایان سرگرمی شیرجه بزنید.

وقتی که در حال حرکت هستید، یا حتی ساکن در گوشه ای نشستید و می خواهید همزمان که بازی می کنید، به امور دیگر خود نیز بپردازید، این بازی ها به کمک شما خواهند آمد، چرا که نه هوش و حواس بالایی می طلبند و نه مهارت بالایی.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Pip Pop - Ocean Matching Game

11

همانند Candy Crush و ده ها بازی دیگر در این سبک، رمز موفقیت در Pip Pop جور کردن خانه های رنگی با یکدیگر در مدت زمان و تعداد حرکات محدود است. در این عنوان بیش از 8 مدل مرحله متنوع طراحی شده که هر کدام از مراحل بر اساس این مدل ها پایه ریزی شده اند. بازی بسیار ساده است و از پرداخت درون برنامه ای هم پشتیبانی به عمل می آورد.

Pip Pop - Ocean Matching Game

Pip Pop - Ocean Matching Game

سازنده: GO Launcher EX قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 16 مگابایت زبان:

MUTANT ROADKILL

22

این روزها به هر دوست و آشنایی که بر می خوردی به شما چند بازی جذاب برای گذران وقت توصیه می کند و Mutant Roadkill یکی از آنهاست. حتی فشار جمعیت در مترو هم نمی تواند مانع از آن شود که برخی قادر به رها کردن تلفن همراه خود در میانه نبرد باشند. هر چه باشد تلاش زیادی برای گذر از مراحل مختلف کرده اند و به هیچ وجه نباید این مسئله زیر سوال برود.

MUTANT ROADKILL

MUTANT ROADKILL

سازنده: Glu قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 47 مگابایت زبان:

Dungeon Raid

33

Dungeon Raid رابط گرافیکی جذابی ندارد و احتمالا در نگاه اول اصلا نظر شما را به سوی خود جلب نکند اما برخلاف گرافیک و کارهای هنری انجام گرفته، گیم پلی بازی در سطح قابل توجهی قرار دارد و از آنجایی که تا حدودی ایده جدید است، اعتیاد بالایی هم برای شما ایجاد خواهد کرد.

Dungeon Raid

Dungeon Raid

سازنده: Fireflame Games قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 11.9 مگابایت زبان:

Pocket Fishing

44

ماهیگیری یکی از سرگرمی های متمولین است اما با اندکی هزینه می توان صاحب قایق های نه چندان بزرگ و باشکوه شد و دل به دریاچه و دریا زد. تصور کنید در دریاچه ای که اخیرا ملک چند صد هکتاری آن را خریده اید، روی قایق تفریحی چند صد میلیونی خود نشسته اید. هیچ تفاوتی با بازی کردن Pocket Fishing ندارد. تلفن همراه تان را از جیب در بیاورید و قلاب تان را پرتاب کنید، به همین سادگی.

Pocket Fishing

Pocket Fishing

سازنده: PageNet قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 96 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • BuBo
    BuBo | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    کم گردنمون خمه، تو مسیر هم خم بمونه؟ کلا میخواین بچه ها رو با گردن خم و زاویه متمایل به گوشی به دنیا بیارین تا دیگه بدن درد و گردن درد نگرین چون Default ـشون بشه همین.

    چون منبع نداشت مخاطبم دوستان نوسینده بود.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی