ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت و قابلیت کنترل از راه دور پاورپوینت با ساعت اپل

مایکروسافت با ارائه نسخه به روز رسانی شده OneDrive پشتیبانی از ساعت اپل را آغاز کرده و ظواهر امر نشان می دهد که قصد دارد در آینده هم در همین مسیر پیش برود. این شرکت ...

سلما رضوان جو
نوشته شده توسط سلما رضوان جو | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

مایکروسافت با ارائه نسخه به روز رسانی شده OneDrive پشتیبانی از ساعت اپل را آغاز کرده و ظواهر امر نشان می دهد که قصد دارد در آینده هم در همین مسیر پیش برود. این شرکت نرم افزار پاورپوینت تولید شده برای آیفون را امروز به روز رسانی کرد تا صاحبان آتی ساعت های اپل بتوانند ارائه های خود را از روی ساعت مچی اپل شان کنترل کنند.

در ادامه این مطلب با ما در دیجیاتو همراه باشید.

تردیدی نیست که پاورپوینت یکی از کاربردی ترین اپ های ساعت اپل خواهد بود که به کاربر امکان می دهد بین اسلایدهای مختلف حرکت کند و زمان سپری شده و تعداد کل اسلاید ها را روی صفحه ساعتش ببیند.

اگرچه قابلیت کنترل اسلاید ها از راه دور و از روی ساعت مچی برای صاحبان آیفون بسیار کاربردی و مفید است، اما مایکروسافت این کارکرد جدید را هنوز برای کامپیوترهای شخصی و مک ارائه نکرده و در حال حاضر از این طریق فقط می شود فایل های ارائه را روی آیفون کنترل کرد.

البته شرکت مورد بحث قابلیت کنترل از راه دور نرم افزارهای آفیس را برای ویندوزفون و دستگاه های اندرویدی قبلا ارائه کرده بود و به لطف آن می شود پرزنتیشن ها را روی کامپیوترهای شخصی کنترل کرد. بنابراین احتمال ارائه همین امکانات در آینده برای ساعت اپل وجود دارد.

از آنجایی که اکثر فایل های ارائه همچنان از روی لپتاپ فعال شده و با پروژکتور و کابل VGA نمایش داده می شوند، قابلیت کنترل از راه دور آن با استفاده از ساعت اپل بسیار پر کاربرد و مفید خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • REVOLTED
    REVOLTED | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    خیالمراحت شد . چند وقت بود مایکروسافت واسه رقبا کارنکرده بود داشتم نگران میشدم :D

  • parsa19
    parsa19 | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    D: :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی