ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند HTC One M9 امروز رسماً در تهران رونمایی شد

همانطوری که پیش از این در دیجیاتو نوشتیم HTC عاقبت در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلون به انتظارات هوادارن خود خاتمه داد و پرچمدار جدیدش یعنی One M9 را رونمایی کرد؛ موبایل تازه وارد ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

همانطوری که پیش از این در دیجیاتو نوشتیم HTC عاقبت در جریان برگزاری کنگره جهانی موبایل بارسلون به انتظارات هوادارن خود خاتمه داد و پرچمدار جدیدش یعنی One M9 را رونمایی کرد؛ موبایل تازه وارد به باور بسیاری محصولی دوست داشتنی و به عقیده ی تعداد کثیری از کارشناسان تنها یک نسخه ی ارتقا یافته از One M8 است.

در همین راستا امروز کمپانی تایوانی با برگزاری مراسم ویژه ای رسماً به معرفی محصول مورد بحث در تهران پرداخت. طی این رویداد ابتدا نیکیتاس گلیکاس (نایب رئیس ارشد اجرائی HTC در مناطق خاورمیانه و آفریقا) اقدام به توضیح ویژگی های خاص پرچمدار جدید کمپانی متبوعش نمود و پس از آن نیز دنیل خیاط (مدیر محصولات HTC در مناطق خاورمیانه و آفریقا) توضیحاتی کامل را در رابطه با مشخصه های فنی One M9 ارائه کرد.

در انتهای مراسم مدیران یاد شده به همراه نیراج ست (مدیر مارکتینگ HTC در مناطق خاورمیانه و آفریقا) طی جلسه پرسش و پاسخ به سئوالات خبرنگاران در مورد جنبه های مختلف One M9 جواب دادند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در حین برگزاری رویداد، مدیران کمپانی تایوانی به شکل واضحی تلاش داشتند تا از طراحی ظاهری One M9 که نسبت به گذشته چندان دست خوش تغییر نشده دفاع نمایند و حتی آن را "میراث HTC" و یکی از کامل ترین دیزاین های صورت گرفته تا به امروز خطاب کردند. البته آنها در بین سئوالات حاضر نشدند در مورد اینکه آیا M10 شاهد دگرگونی ظاهری خواهد بود یا خیر، پاسخ واضحی دهند و اظهار کردند هنوز بسیار زود است تا بخواهیم در این رابطه صحبت نماییم.

یکی دیگر از پرسش های مطرح شده باز می گشت به شایعاتی که پیرامون داغ شدن بیش از حد پرچمدار جدید تایوانی ها وجود داشت، عمده ی این شایعات چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ را عامل این مشکل دانسته و کوالکام را مورد نکوهش قرار می دادند.

دنیل خیاط در این زمینه توضیح داد که مشکل مذکور تنها در نسخه های اولیه One M9 (برای مثال آنهایی که در بارسلون رونمایی شده اند) وجود داشته، ولی اکنون به شکل کامل مرتفع گشته و کاربران نباید در این رابطه نگران باشند، ضمن اینکه تا دمای ۵۵ درجه برای یک اسمارت فون معقول محسوب می گردد و همچنین نمی توان فراموش کرد که با موبایلی مجهز به بدنه ی کاملاً فلزی طرف هستیم.

دنیل خیاط در جواب یکی دیگر از سئوالات پرسیده شده، که به باتری One M9 و توانایی اسمارت فون مورد اشاره در نگهداری شارژ باز می گشت، ذکر کرد ظرفیت این قطعه در پرچمدار جدید به ۲۸۴۰ میلی آمپر ساعت ارتقا یافته که چنین حجمی از ذخیره سازی انرژی برای تلفن هوشمندی که دارای نمایشگر ۵ اینچ با رزولشون ۱۰۸۰P است، در قیاس با سایر محصولات کنونی بازار مطلوب به نظر می رسد.

طبق گفته ی نیکیتاس گلیکاس تلفن هوشمند One M9 در سه رنگ و از طریق سه توزیع کننده رسمی به دست ایرانیان خواهد رسید، این توزیع کنندگان عبارتند از شرکت های آرین، مایکروتل و یاس. در مورد قیمت موبایل مذکور رقم معینی ذکر نشد ولی آقای گلیکاس اشاره کرد به یقین آن را با قیمتی مناسب راهی بازار خواهیم نمود. با همه این تفاسیر جستجویی در سایت ها و فروشگاه های مختلف نشان می دهد که هم اکنون خرید نسخه ۳۲ گیگابایتی One M9 هزینه ای دو میلیون و دویست چهل هزار تومانی در پی دارد.

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

IF

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • کیپ کالم
    کیپ کالم | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    در کل گوشی بی مصرفی است

  • Hosein_Ghadiri
    Hosein_Ghadiri | ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    چرا باید نگاه ها رو به خودمون خیره کنیم؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی