ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: اپلیکیشن های برگزیده برای گرفتن و ویرایش عکس های سلفی – قسمت دوم

بازار تصاویر سلفی یا به اصطلاح خودنگاره ها این روزها بسیار داغ شده و اهمیت پیدا کرده است. اگر خاطرتان باشد، هفته گذشته به معرفی چند نمونه از برترین اپلیکیشن های ویرایش سلفی در پلتفرم های مختلف پرداختیم. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

بازار تصاویر سلفی یا به اصطلاح خودنگاره ها این روزها بسیار داغ شده و اهمیت پیدا کرده است. اگر خاطرتان باشد، هفته گذشته به معرفی چند نمونه از برترین اپلیکیشن های ویرایش سلفی در پلتفرم های مختلف پرداختیم.

به خاطر اهمیت و رونق چنین اپلیکیشن هایی، تصمیم گرفتیم تا در جعبه ابزار این هفته نیز به همین موضوع پرداخته و نمونه های جالب و کاربردی دیگر در زمینه ویرایش سلفی را به شما معرفی کنیم.

در ادامه با دیجیاتو و جعبه ابزار این هفته همراه باشید. 

Retrica

Retrica 1

با رتریکا می توانید دستی به سر و روی سلفی هایتان بکشید و با رفع عیب و نقص ها، از آن یک تصویر زیبا و ماندگار تحویل بگیرید. برای گرفتن سلفی، فیلترهای زنده در رتریکا گنجانده شده اند تا پیش از انداختن عکس از نتیجه کار آگاه باشید.

البته پس از عکاسی هم می توانید بیشتر از صد فیلتر گوناگون را به کار بگیرید. امکانات ویرایشی رتریکا فراوانند، از تنظیم نور و رنگ و شفافیت گرفته تا انواع قاب و استیکر را در ابزارهای آن خواهید یافت.

تایمر قابل تنظیم و ساخت کلاژ از تصاویر هم از دیگر امکانات این اپ کاربردی هستند. جالب است بدانید که طبق آمار اخیر، روزانه بیش از صد میلیون عکس توسط رتریکا گرفته می شود که رقم فوق العاده ای است.

Retrica

Retrica

سازنده: .Venticake Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 33.7 / 35.4 مگابایت زبان:

aillis - formerly LINE Camera

aillis 1

اگر شما هم از کاربران شبکه اجتماعی لاین هستید مطمئنا نام LINE Camera به گوشتان خورده. aillis همان لاین کمرای سابق است که با ظاهری جدید و دستی پر به تلفن های هوشمند بازگشته است.

بیش از 5000 استمپ (از جمله استیکرهای خود لاین) در این اپ گنجانده شده اند تا به سلفی هایتان حال و هوای فانتزی بدهید. البته  امکان طراحی و ویرایش این استمپ ها با متن و تصاویر گالری هم در نظر گرفته شده تا در aillis بتوان خلاقانه ترین تصاویر سلفی را آفرید.

تعداد بسیار زیادی فیلتر، بیش از 100 فونت، ابزارهای مختلف برای تنظیم روشنایی و رنگ و فوکوس، حالت عکاسی Beauty برای رفع چین و چروک های صورت، ساخت کلاژ از عکس ها و ابزارهای آرایش چهره از دیگر امکانات این اپلیکیشن کاربردی و منحصر به فرد هستند.

aillis formerly LINE Camera

aillis formerly LINE Camera

سازنده: LINE Corporation قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 33.3 / 18.3 مگابایت زبان:

Silent Selfie Camera

Silent Selfie 1

هنگام عکس برداری با بعضی از موبایل های اندرویدی در حالت بی صدا، باز هم ممکن است صدای شاتر را بشنوید و به هیچ عنوان نتوانید آن را ساکت کنید. Silent Selfie Camera (محصولی دیگر از سازنده Candy Camera) این مشکل را از سر راه شما بر می دارد.

این قابلیت بیشتر به درد معتادان به سلفی می خورد تا بتوانند در مکان های عمومی، بدون جلب توجه و نگاه خیره دیگران از خودشان عکس بگیرند! البته این مورد تنها قابلیت SSC نیست.

چرخاندن تصویر دوربین جلو به چپ و راست پیش از عکاسی، تایمر قابل تنظیم، گرفتن عکس با لمس صفحه یا دکمه های صدا و قابلیت جالب عکاسی با فوت کردن در میکروفون از دیگر امکانات این اپلیکیشن محسوب می شوند.

Silent Selfie Camera

Silent Selfie Camera

سازنده: .JP Brothers, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7.1 مگابایت زبان:

Facecon

Facecon 1

اگر دوست دارید که سلفی های خود را کارتونی کنید، Facecon مناسب ترین اپ برای شماست. بعد از گرفتن عکس در این اپ، کافیست روی چشم ها و دهان اشاره کرده تا یک استیکر متحرک از خودتان تحویل بگیرید.

Facecon با تشخیص ابعاد چهره در عکس، آن را با هزاران استیکری که در خود گنجانده تطابق می دهد تا بتوانید به سادگی از سلفی خود روی آنها استفاده کنید. مدل مو، اسکلت بندی صورت، لباس و پس زمینه این انیمیشن ها نیز همگی قابل تغییر بوده و دستتان برای انتخاب از میان آنها بسیار باز است.

جالب اینجاست که Facecon با تشخیص خوشحالی، غم یا عصبانیت در چهره به شما استیکرهای مناسب را پیشنهاد می کند. وقتی هم که استیکر متحرکتان را ساختید، حالا می توانید آن را در شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک، توئیتر، تلگرام و یا کاکائو به اشتراک بگذارید.

Facecon

Facecon

سازنده: Prompt قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 37.2 / 31 مگابایت زبان:

DualShot

DualShot 1

اگر یادتان باشد چندی پیش به معرفی Frontback برای iOS و اندروید پرداختیم؛ اپلیکیشنی که با آن می توان همزمان با گرفتن سلفی از منظره پشت موبایل هم عکس گرفت.

DualShot نمونه ویندوزفونی Frontback به شمار می رود و تقریبا همان کار را برای کاربر انجام می دهد. البته در آن اول باید با دوربین اصلی از منظره رو به رو عکس بگیرید و سپس اقدام به گرفتن سلفی کنید.

برای زیباتر شدن این تصاویر دو طرفه هم تعدادی فیلتر جالب و هنرمندانه را می توان مورد استفاده قرار داد. اشتراک مستقیم تصاویر در فیسبوک و توئیتر و تعیین عکس ها به عنوان قفل صفحه نمایش از دیگر امکانات DualShot محسوب می شوند.

DualShot

DualShot

سازنده: DotNetApp قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون حجم: 7 مگابایت زبان:

Front Flash

Front Flash 1

بعضی کارها واقعا با عقل جور در نمی آیند. یکی از این کارها گرفتن سلفی در تاریکی است؛ اما برای این کار غیر عقلانی هم اپلیکیشنی طراحی شده که اتفاقا بسیار هم کاربردی است.

اما Front Flash چگونه می تواند در تاریکی مطلق هم سلفی های واضح بگیرد؟ با روشی بسیار ساده و جالب. موقعی که در تاریکی مطلق روی حالت دوربین جلو هستید، با لمس هر نقطه از صفحه آیفون، ناگهان صفحه به رنگ سفید درآمده و شدت روشنایی به حداکثر خود می رسد.

با این نور ایجاد شده یا به واقع فلاش کاذب، حالا اپلیکیشن اقدام به گرفتن عکس از شما می کند و البته برای رساندن نویزها به حداقل، یک سری فیلتر را نیز به تصویر گرفته شده اضافه می کند.

هر چند دانلود Front Flash چندان ضروری هم نیست، اما بعید نیست که با تجربه آن در آینده از طرفداران گرفتن سلفی در ظلمات شوید.

Front Flash

Front Flash

سازنده: Sindre Sorhus قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 2.3 مگابایت زبان:

به غیر از مواردی که در این دو جعبه ابزار به شما معرفی کردیم، اپلیکیشن های دیگری هم هستند که بتوانند شما را در گرفتن بهترین سلفی ها یاری کنند.

اگر احساس می کنید که چنین اپی را سراغ دارید و آن را در فهرست این دو مطلب ندیده اید، پیشنهاد می کنیم حتما آن را با ما و سایر کاربران دیجیاتو در بخش نظرات در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • atra.tavan60
    atra.tavan60 | ۲۲ دی ۱۳۹۴

    aillis یا همون لاین کمرا و retrica عالین البته آیلیس خیلی کاملتره و قرمزی چشم رو هم میتونی باهاش از بین ببری

  • saman.farabi4040
    saman.farabi4040 | ۲۱ دی ۱۳۹۴

    لاین کمرا در مقایسه با بقیه واقعا یه سر و گردن بالاتره، همه جور ادیتی رو عکست میتونی داشته باشی و واقعا میتونی عکساتو مثل یه عکس آتلیه ای درست کنی، B612 هم خیلی خوبه

  • avamoradi
    avamoradi | ۲۰ دی ۱۳۹۴

    من نرم افزار B12 ماله کمپانی لاین و دانلود کردم و ازش خیلی راضیم رایط کاربریه خیلی خوبی داره و خیلی سادست و قابل استفاده واسه همه

  • mahyar.soleymani40
    mahyar.soleymani40 | ۲۰ دی ۱۳۹۴

    من همه اینا رو امتحان کردم ولی لاین کمرا توشون یه چیز دیگست خیلی خوبههه واقعا از همشون بهتره

  • sanamrezaee
    sanamrezaee | ۱۵ دی ۱۳۹۴

    من لاین کمرا رو نصب کردم خیلی برنامه جالبیه مثلا یه عکس رو که می گیری از همون جا می تونی روتوشش کنی کادرتو درست کنی مثلا بعضی اوقات قرمزیه چشم عکس رو خراب میی کنه میتونی با این نرم افزار اصلاحش کنی یا مثلا مدل بینی یا خندتو اصلاح کنی من خیلی ازش استفاده کردم و این نرم افزار های جانبیه که لاین و همیشه تو صدر جدول دیگر مسنجرها نگه میداره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی