ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدئوی کوتاه ال جی که اشاره به کیفیت چرم به کار رفته در پوشش بدنه G4 دارد [تماشا کنید]

تیزر ویدئویی ۱۵ ثانیه ای که اخیراً در کشور کره انتشار یافته در اصل به تبلیغ نسخه ای از تلفن هوشمند پرچمدار بعدی کمپانی ال جی یعنی G4 می پردازد که قسمت پشتی بدنه آن ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

تیزر ویدئویی ۱۵ ثانیه ای که اخیراً در کشور کره انتشار یافته در اصل به تبلیغ نسخه ای از تلفن هوشمند پرچمدار بعدی کمپانی ال جی یعنی G4 می پردازد که قسمت پشتی بدنه آن توسط چرم پوشش داده شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

گفته می شود موبایل مورد بحث طی یک رویداد ویژه که ۲۸م آوریل (۸ اردیبهشت) در شهر نیویورک برگزار می گردد رونمایی خواهد شد و تصاویری که قبلاً از آن به بیرون درز یافته اند حکایت از این داشتند که دیوایس مذکور علاوه بر نسخه ی چرمی با رنگ های دیگری همچون مشکی متالیک، سفید ابریشمی، طلایی درخشان، قرمز و بنفش نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

تیزری که پیش تر به آن اشاره شد بسیار سریع و کوتاه نشان می دهد که چطور چرم اصل برش و کوک خورده تا برای پوشش دادن بدنه ی G4 آماده گردد؛ البته کاملاً واضح است که کره ای ها اینکار را به صورت دستی برای نسل آتی پرچمدارشان انجام نمی دهند.

ضمناً در ویدئو مشاهده می کنیم که ۲۹ آوریل (۹ اردیبهشت) به عنوان تاریخ معرفی تلفن هوشمند جدید ال جی ذکر می شود که علت این مسئله باز می گردد به اختلاف زمانی مابین نیویورک و کره جنوبی.

تا به امروز شنیده شده G4 دارای نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD و تراکم پیکسلی ۵۳۴ppi خواهد بود و چیپست ۶ هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸ به همراه ۳ گیگابایت حافظه ی رم و پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۱۸ به آن قدرت خواهند بخشید. پرچمدار آتی ال جی به باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز تجهیز گشته و در قسمت پشتی آن دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.8 جای گرفته، در حالیکه دوربین جلویی کیفیتی ۸ مگاپیکسلی را فراهم می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • sokot
    sokot | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    این ال جی نگهبان چیزی نداره همین جوری پیش بره ........

  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    جنسشو ببینید تا هی نگید ار سامسونگ کپی کرده تازه جالبه وقتی بهشون میگی هم مثل مصرباستان یقه میدرن و صورت میخراشن که تو نمیدونی و ما میدونیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی