ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امسال خبری از آیفون ۴ اینچی اپل نخواهد بود [شایعه]

Chi Kuo، یکی از سرشناس ترین کارشناسان و تحلیل گران بازار فناوری در جهان، روز چهارشنبه طی یادداشتی به سرمایه گذارن مختلف که از خدمات کمپانی KGI استفاده می نمایند اعلام کرده انتظار ندارد غول ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۰۸:۳۰

Chi Kuo، یکی از سرشناس ترین کارشناسان و تحلیل گران بازار فناوری در جهان، روز چهارشنبه طی یادداشتی به سرمایه گذارن مختلف که از خدمات کمپانی KGI استفاده می نمایند اعلام کرده انتظار ندارد غول تکنولوژی ساکن کوپرتینو در سال جاری میلادی یک آیفون جدید ۴ اینچی را به کاربرانش ارائه کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

وی می افزاید اپل احتمالاً به جای عرضه ی چنین آیفونی ترجیح خواهد داد تا مدل 5s را با قیمتی ارزان تر از قبل عرضه کرده و در نهایت تولید 5c را نیز متوقف نماید.

در صورتیکه Kuo پیش بینی درستی صورت داده باشد، در ادامه ی سال ساکنین کوپرتینو به یقین آیفون 5S را از طریق قراردادهای مخابراتی و همانند شرایط فعلی 5c به رایگان در اختیار کاربران خواهند گذاشت تا قشر بیشتری به سمت این محصول هدایت شده و آمار و ارقام استفاده از تلفن و هوشمند اپل نیز تا جای ممکن رشد داشته باشد.

رسانه ها و کارشناسان مختلف بر این باور هستند مدل 5c تا پایان سال ۲۰۱۵ و احتمالاً با شروع فصل پائیز یعنی هنگامی که انتظار می رود نسل تازه موبایل های اپل با نمایشگر های ۴.۷ و ۵.۵ اینچی معرفی شوند از رده خارج می گردد. در چنین شرایطی Kuo معتقد است محصول ۴ اینچی جدید با همراهی امکان استفاده از سرویس Apple Pay تا سال ۲۰۱۶ آماده و سپس رونمایی خواهد گشت.

شایعات پیشین حکایت از این داشتند که یک آیفون جدید با نام احتمالی آیفون ۶c و بهره مند از نمایشگر ۴ اینچی تا پایان امسال معرفی خواهد شد، ضمن اینکه در شایعات مذکور آمده بود اسمارت فون مورد بحث کماکان مشخصه های سخت افزاری 5s را حفظ خواهد نمود ولی آنها را به بدنه ای پلاستیکی انتقال خواهد داد.

حالا ولی باید منتظر ماند و دید عاقبت کدامیک از این پیش بینی ها و حرف و حدیث ها رنگ واقعیت به خود خواهند گرفت. نظر شما در این رابطه چیست و آیا فکر می کنید بازار روی خوشی به آیفونی ارزان قیمت نشان خواهد داد یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • h_rasouli
    h_rasouli | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    به شخصه فکر میکنم تقاضا برا ایفون چهار اینچی مطمینن زیاد خواهد بود ولی به هیچ عنوان با ایفون پلاستیکی نمی تونم ارتباط برقرار کنم

  • پوريا
    پوريا | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    اقا من ديونه شدم،،ميخوام أيفون بخرم،باتوجه به اينكه ايپد اير هم دارم،نميدونم كدوم مدل و بگيرم كه چندسالي همراهم باشه نميخوام زود قديمي شه ،،5s يا iphone6 يا اينكه بمونم مدل جديد بياد

    • Hadi.TJ
      Hadi.TJ | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

      اگر مي خواي چندسالي دستت باشه و زود قديمي نشه، قطعا ٥اس نگير، چون ساپورت محصولات اپل معمولا ٣ يا ٤ سال از روز معرفيشونه و ايفون ٥ اس الان ١.٥ سال از معرفيش گذشته، به نظر من يا ٦ بگير، يا اگر عجله نداري وايسا تا سري جديد بياد

  • سوتابایت منتظر...
    سوتابایت منتظر... | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    باهاش موافقم!
    امروز روز اپله!!ifixit هم زد دل و روده اپل واچ و ریخت بیرون!

  • دونباله رو
    دونباله رو | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    خواب

مطالب پیشنهادی