ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فیسبوک: صحبت کردن در مورد عرضه آکیلس ریفت خیلی زود است

مثل اینکه فیسبوک قصد ندارد به این زودی ها هدست واقعیت مجازی آکیلس ریفت را جهت رقابت با Vive و Morpheus به بازار جهانی عرضه کند. مدیر ارشد امور مالی فیسبوک، دیوید وِنِر، در جلسه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

مثل اینکه فیسبوک قصد ندارد به این زودی ها هدست واقعیت مجازی آکیلس ریفت را جهت رقابت با Vive و Morpheus به بازار جهانی عرضه کند. مدیر ارشد امور مالی فیسبوک، دیوید وِنِر، در جلسه اخیر این شرکت این مسئله را تائید کرد.

ونر می گوید در حال حاضر نمی توانند به طور قطعی بگویند که چه میزان از هدست واقعیت مجازی آکیلس ریفت را برای عرضه آماده خواهند کرد.

وی در گفتگو با GI.biz گفت: "ما نقشه خاصی برای میزان عرضه آکیلس در سال 2015 اعلام نکرده ایم. من فقط می دانم که آکیلس سخت در حال توسعه است و زود خواهد بود که در مورد آمار و میزان عرضه به بازار صحبت کنیم."

او می گوید آکیلس برای فیسبوک حکم یک تجارت طولانی مدت و رو به رشد را دارد که این صحبت دقیقا مشابه کلمات مارک زاکربرگ، هنگام خرید آکیلس است. زاکربرگ سال گذشته گفته بود آکیلس ماه ها و ماه ها تا عرضه فاصله دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    اکیلیس ماه ها و ماه ها از Vive و Morpheus جلوتره پیشرفت توسعه اش ، اکیلیس لااقل کیت توسعه دهنده ها رو داده توی بازار ، بارها دیزاین دستگاه رو بهتر کرده

مطالب پیشنهادی