ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت تخت گاز به پیش می رود؛ ۱۰۰ میلیون دانلود برای نسخه موبایل مجموعه آفیس

مایکروسافت برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ مجموعه آفیس را برای آیفون منتشر نمود. در آن زمان استفاده از این اپلیکیشن ها نیازمند خرید اشتراک بود و به همین علت مایکروسافت نتوانست موفقیت چندانی را در ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۶

مایکروسافت برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ مجموعه آفیس را برای آیفون منتشر نمود. در آن زمان استفاده از این اپلیکیشن ها نیازمند خرید اشتراک بود و به همین علت مایکروسافت نتوانست موفقیت چندانی را در دنیای iOS به دست آورد.

اما در سال گذشته و تنها چند ماه پس از عرضه آفیس برای آیپد، مایکروسافت تصمیم گرفت تا محبوب ترین مجموعه نرم افزاری خود را به صورت رایگان برای iOS و اندروید در دسترس کاربران قرار دهد.

همان طور که انتظار می رفت این اتفاق سیل کاربران را به سوی آفیس روانه کرد. ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت، به تازگی در حاشیه ارائه گزارش مالی شرکت متبوعش، اعلام کرد که تعداد دانلود اپلیکیشن های آفیس در اندروید و iOS از ۱۰۰ میلیون عدد گذشته است.

در چند سال گذشته و به خصوص پس از روی کار آمدن ساتیا نادلا، مایکروسافت تلاش بسیاری کرده تا نرم افزار های خود را با سرعت بر روی پلتفرم های مختلفی همچون iOS، اندروید و ویندوز عرضه نماید. در حال حاضر اپلیکیشن هایی همچون اسکایپ، Outlook و Word در بین ۱۰۰ برنامه برتر رایگان در اپ استور قرار دارند.

در نهایت باید اشاره کرد که نسخه رایگان آفیس، باعث بالا رفتن خرید اشتراک آفیس ۳۶۵ نیز شده است. بر اساس آنچه که در گزارش مالی مایکروسافت اعلام شد، در حال حاضر ۱۲.۴ میلیون مشترک از خدمات ابری سرویس مذکور استفاده می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Hamidnwo
    Hamidnwo | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    مایکروسافت قبلا هم به کمک آفیس تونست os های دیگه رو کنار بزنه و ویندور رو فراگیر کنه. امیدوارم این دفعه هم موفق بشه :-D

  • iMAN
    iMAN | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    خوب خدا رو شکر که منبع خبر (THE VERGE) این بار به دلیل صحبت از آمار خوب یک شرکت، مشکلی نداشته و رسالت خبر رسانیش رو به خوبی و بی غرض به انجام رسونده.

  • iMAN
    iMAN | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    امیدوارم همینطورخوب و به روز پیش بره مایکروسافت و این محصول محبوب و کاربردی افت نکنه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی