ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: غارتگران

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Does not Commute

screen640x640

سازندگان بازی Smash Hit، پس از موفقیتی که با بازی مذکور به دست آوردند، دست روی دست نگذاشتند و توسعه بازی های دیگری را در دستور کار خود قرار دادند. Does not Commute، عنوان جدید شرکت Medicore AB است که هفته پیش منتشر شد و توانست نظر منتقدین و کاربران را به سوی خود جلب کند تا در لیست Editor's Choice اپ استور قرار بگیرد.

Does not Commute

Does not Commute

سازنده: Mediocre AB قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 55.4 مگابایت زبان:

Plunder Pirates

screen520x924

اواخر تابستان، استودیو پر آوازه Rovio، بازی متفاوت اش را (که خوشبختانه انگری بردز جدید نبود) برای سیستم عامل iOS منتشر کرد. از آن زمان تاکنون، صدها هزار نفر جزیره های خودشان را برپا کردند و به غارت یکدیگر پرداختند اما همین هفته پیش بود که ورژن اندرویدی بازی در گوگل پلی مشاهده شد. حالا کاربران گوگل پلی هم می توانند همگام با اپلی ها دل به دریا بزنند.

Plunder Pirates

Plunder Pirates

سازنده: Rovio Stars Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 97.1 مگابایت زبان:

MORTAL KOMBAT X

screen520x924 (1)

چندی پیش برای شما نوشتیم که مورتال کامبت جدید علاوه بر پی سی، اکس باکس وان و پلی استیشن 4، قرار است برای سیستم عامل های اندروید و iOS هم منتشر شود. همزمان با عرضه نسخه اصلی، Mortal Kombat X برای iOS هم منتشر شد اما یکی-دو هفته زمان برد تا ورژن اندرویدی هم آماده شود. البته ورژن اندرویدی از طریق گوگل پلی تنها در کشورهای خاصی در دسترس است.

MORTAL KOMBAT X

MORTAL KOMBAT X

سازنده: Warner Bros قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 768 مگابایت زبان:

Trolls vs Vikings

223

گیاهان در برابر زامبی ها را حتما بازی کرده اید و با سیستم بازی آشنایی کامل دارید. این عنوان که ترول ها در برابر وایکینگزها نام دارد، یک کلونی کامل از بازی ساخته شده توسط استودیو PopCap است و چندی پیش برای اندروید و iOS منتشر شده بود. اخیرا توسعه دهندگان این بازی را برای ویندوزفون نیز عرضه کردند. در این بازی بیش از 70 مرحله متنوع وجود دارد که می تواند بیش از 10 ساعت سرگرم تان کند.

Trolls vs Vikings

Trolls vs Vikings

سازنده: Megapop قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، ویندوزفون و iOS حجم: 92.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • KOCHIK#
    KOCHIK# | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    مورتال کمبات واقعا مسخره بود

  • Ehsan
    Ehsan | ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴

    مورتال کمبات رو گوشی برعکسه کمبات رو پی سی خیلی بیخوده :/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی