ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

آیا به زودی شاهد رونمایی از سه تلفن هوشمند جدید از سوی هوآوی خواهیم بود؟

ظاهرا هوآوی در نظر دارد که به جای یک موبایل میان رده، سه تلفن هوشمند جدید را در تاریخ 28 آوریل (8 اردیبهشت) رونمایی کند. در پوستری که اخیرا در شبکه اجتماعی چین منتشر شده، ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

ظاهرا هوآوی در نظر دارد که به جای یک موبایل میان رده، سه تلفن هوشمند جدید را در تاریخ 28 آوریل (8 اردیبهشت) رونمایی کند.

در پوستری که اخیرا در شبکه اجتماعی چین منتشر شده، سه تلفن هوشمند جدید دیده می شوند که به احتمال زیاد Honor 4C Play، Honor 4C Note و Honor 4C Max نام دارند.

Honor 4C Play دارای یک نمایشگر 5 اینچی با رزلوشن 720 در 1280 پیکسل است و احتمالا از چیپست هشت هسته ای خود هوآوی به نام Kirin 620 بهره می برد. 2 گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء نیز دیگر امکانات این موبایل را تشکیل خواهند داد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

نسخه 5.0 اندروید از پیش روی دستگاه نصب شده و یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی جلویی برای این محصول در نظر گرفته شده و برق مورد نیاز آن هم از طریق باتری 2550 میلی آمپر ساعتی اش تامین می گردد.

متاسفانه هیچگونه اطلاعات دیگری در مورد مدل های دیگر در دست نیست با این همه انتظار می رود که Honor 4C Max دارای یک نمایشگر 5.5 یا 6 اینچی با رزلوشن بالاتر باشد و چیپست قدرتمندتری هم برای آن در نظر گرفته شده باشد.

در مورد قیمت هم می توان حدس زد که Honor 4C Play برابر با 97 دلار، Honor 4C Note حدود 145 دلار و Honor 4C Max هم 161 دلار قیمت داشته باشد.

پیش بینی می شود که کنفرانس مطبوعاتی هوآوی روز دوشنبه این هفته در مرکز همایش های ملی پکن برگزار گردد و به محض آنکه اطلاعات این سه تلفن هوشمند به صورت رسمی اعلام شود شما را در جریان قرار خواهیم داد.

mxm

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • علی سعیدی
    علی سعیدی | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    مشخصات کاملش تو سایت gsmarena هست
    تو YouTube هم بررسی 4c هست¡¡¡

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی