ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار دو تیزر تبلیغاتی جدید از پرچمداران سامسونگ با تاکید بر عملکرد و طراحی آنها [تماشا کنید]

سامسونگ امروز دو تیزر تبلیغاتی جدید را برای پرچمداران تازه خود منتشر کرد و با این کار شمار ویدئوهای ساخته شده برای این تلفن های هوشمند را به عدد 10 رساند. جدیدترین تیزر به طراحی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

سامسونگ امروز دو تیزر تبلیغاتی جدید را برای پرچمداران تازه خود منتشر کرد و با این کار شمار ویدئوهای ساخته شده برای این تلفن های هوشمند را به عدد 10 رساند. جدیدترین تیزر به طراحی مدل گلکسی S6 Edge و عملکرد هر دوی مدل ها مربوط می شود.

ویدئوی نخست به نحوه ساخته شدن نمایشگر دو لبه S6 Edge و قابلیت انحصاری آن به نام People Edge اشاره دارد که به شما امکان می دهد در کوتاه ترین زمان ممکن به تماس های محبوب خود و همچنین نوتیفیکیشن های تان دسترسی پیدا کنید.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

تیزر دوم به چیپست 64 بیتی Exynos 720 دستگاه اشاره دارد که با استفاده از تکنولوژی 14 نانومتری ساخته شده و در هر دو مدل گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge مورد استفاده قرار گرفته. علاوه بر این، رم 3 گیگابایتی LPDDR4 و همچنین نمایشگر Quad HD Super AMOLED هر دو دستگاه از دیگر موضوعات پرداخته شده در این ویدئو است و یک بار دیگر تاکید گردیده که گلکسی S6 تلفن همراه رویاهای شماست.

همانطور که احتمالا می دانید دو پرچمدار تازه سامسونگ هم اکنون در بازارهای مختلف جهانی قابل خرید هستند و قیمت تعیین شده برای مدل خمیده 100 دلار بیشتر از مدل اصلی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • shoeib
    shoeib | ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

    خواهشا لینک دانلود رو زیر هر ویدئو بذارین

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی