ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Uface؛ اپلیکیشنی برای ساخت تصاویر کارتونی از چهره ها

چنانچه از دیدن تصاویر کاریکاتوری لذت می برید، احتمالا به فکرتان افتاده که یک تصویر کارتونی از چهره خودتان داشته باشید. اگر در طراحی دستی بر آتش داشته باشید، مسلما این کار را خودتان انجام ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

چنانچه از دیدن تصاویر کاریکاتوری لذت می برید، احتمالا به فکرتان افتاده که یک تصویر کارتونی از چهره خودتان داشته باشید. اگر در طراحی دستی بر آتش داشته باشید، مسلما این کار را خودتان انجام خواهید داد.

در غیر این صورت، ابزارهای کمکی همچون اپلیکیشن ها این کار را به نحو احسن برای شما انجام خواهند داد. با اپلیکیشن Uface که امروز به معرفیش می پردازیم، می توانید از عکس های واقعی، تصاویر کارتونی جالب و بامزه بیافرینید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

کار در Uface ساده است، آنقدر ساده که تمام رنج های سنی می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. برای ساخت چهره کارتونی در آن می توانید دو مسیر را پیش بگیرید: یا یک چهره خام و پیشفرض را گرفته و تکمیلش کنید و یا اینکه با گرفتن سلفی، کار طراحی کاریکاتور را از چهره ای تقریبا شبیه به خودتان آغاز کنید.

مطمئنا آغاز طراحی با سلفی هم ساده تر است و هم هیجان انگیزتر، بنابراین به احتمال بسیار زیاد به سراغ این روش خواهید رفت. پس از گرفتن سلفی، حالا می بایست اشکال آبی رنگ را روی اجزای چهره تان منطبق کنید.

Uface 1

پس از این کار، اپلیکیشن تصویری تقریبا مشابه چهره واقعی شما می آفریند و حالا می توانید بنابر سلیقه به دستکاری جزئیات صورت بپردازید.

این جزئیات شامل حالت چشم ها، ابروها، بینی، لب، چانه، مدل مو، ریش، عینک و یک سری ابزارهای تزئینی مثل کلاه یا باکس دیالوگ و ... می شوند. جالب این که می توان کاریکاتور را در موقعیت های مختلفی مثل «در حال رانندگی» یا «تلفن زدن» قرار داد که کاریکاتور را فانتزی تر می کنند.

رنگ تک تک اجزا و تصویر پس زمینه هم قابل تغییر بوده و در صورت تمایل قادرید با فشردن دکمه رندوم، یک چهره جدید و خلاقانه بسازید. با وجود این امکانات خوب، محدودیت تعداد حالات اجزای چهره و عدم توانایی جابجایی آنها روی صورت را می توان از نواقص Uface به شمار آورد.

پس از آماده شدن کاریکاتور، حالا می توانید آن را به صورت مستقیم در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و فیسبوک و ... به اشتراک بگذارید. Uface برای اندروید و ویندوزفون به رایگان و برای iOS با قیمت 99 سنت عرضه شده و توصیه می کنیم حتما یک بار ساخت کاریکاتور با آن را تجربه کنید.

Uface - Unique Face Maker

Uface - Unique Face Maker

سازنده: TIDY INC قیمت: رایگان (نسخه iOS به قیمت 0.99 دلار) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 44.6 / 29 / 20 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mohammadmj
    mohammadmj | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    همین دیشب اتفاقی دانلودش کردم ................

  • اَلِــــــــکــــــس
    اَلِــــــــکــــــس | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    ای بابا جیلبریک بودیم راحت پولیا رو نصب میکردیم اما حالا نمیشه آپدیت کردم به 8.3 :|

  • mehdid
    mehdid | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

    واسه ی ios پولی هست و رایگان نیست !

    تصحیح بفرمائید

مطالب پیشنهادی