ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نبردهای تن به تن در بازی مبارزه ای Bladelords

همیشه در پلتفرم موبایل، خلاء بازی های مبارزه ای در حد و اندازه های Tekken یا Soul Calibur کنسولی احساس می شده و نمونه های مشابهی هم که سعی بر تقلید از آنها داشته اند، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

همیشه در پلتفرم موبایل، خلاء بازی های مبارزه ای در حد و اندازه های Tekken یا Soul Calibur کنسولی احساس می شده و نمونه های مشابهی هم که سعی بر تقلید از آنها داشته اند، یکی از دیگری ناامید کننده تر و بدتر ظاهر شده اند.

Bladelords بر خلاف نمونه های ضعیف، با الگوگیری صحیح از بزرگان سبک مبارزه ای، بازی قابل قبول و استانداردی عرضه کرده که با آن می توان ساعت ها سرگرمی ناب را تجربه کرد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Bladelords از همه نظر یک بازی مبارزه ای ایده آل است. 16 کاراکتر با استایل مبارزه منحصر به فرد در بازی حضور دارند که از لحاظ مهارت ها با کسب تجربه قابل ارتقا هم هستند.

بازی با موتور گرافیکی قدرتمند Unreal Engine 3 طراحی شده، بنابراین جزئیات گرافیکی بسیار بالا در حد و اندازه بازی های کنسولی را در آن شاهد هستید و البته برای اجرایش به گجت های تقریبا قدرتمند احتیاج خواهید داشت.

screen520x924 (2)

Bladelords دارای بخش مالتی پلیر هم هست و در آن می توانید با شخصی سازی کاراکترها، به مبارزه آنلاین با رقیبانی از سراسر دنیا بروید. کنترل هم به خوبی برای صفحات لمسی بهینه سازی شده، هر چند اگر با صفحه لمسی راحت نیستید، می توانید با اتصال گیم پد از بازی لذت دوچندانی ببرید.

اگر با وجود این توصیفات هنوز هم نسبت به Bladelords تردید دارید، بهتر است بدانید که وبسایت IGN در نقد و بررسی این بازی به آن نمره کامل را اعطا کرده. بنابراین توصیه می کنیم اگر عاشق بازی های مبارزه ای هستید، شک به دل راه نداده و همین حالا این بازی رایگان و بی نظیر را برای گجت هایتان دانلود کنید.

Bladelords

Bladelords

سازنده: Playsoft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 276 / 422 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی