ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وقتی اچ تی سی ناجی کاربران محصولات اپل و سامسونگ می شود [تماشا کنید]

کمپانی اچ تی سی تیزر تبلیغاتی جالبی را منتشر کرده که سعی دارد دو رقیب اصلی اش یعنی اپل و سامسونگ را که صدر جدول تولیدکنندگان تلفن هوشمند دنیا را هم در اختیار دارند به ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

کمپانی اچ تی سی تیزر تبلیغاتی جالبی را منتشر کرده که سعی دارد دو رقیب اصلی اش یعنی اپل و سامسونگ را که صدر جدول تولیدکنندگان تلفن هوشمند دنیا را هم در اختیار دارند به سخره بگیرد.

این ویدئو سعی دارد نشان دهد که برخی از کاربران تلفن های هوشمند با برخی بیماری های تخیلی نظیر «اختلال ناخرسندی دو تلفنی»، «SAD» یا اختلال اثرگذار سامسونگی و iOS یا سیستم عامل آزار دهنده دست و پنجه نرم می کنند.

اما این بیماری های عجیب یک درمان دارند که آن نیز تخیلی است: درمانشان دارویی به نام Cellami است که عوارض جانبی ناخوشایندی نظیر «شست درد پایدار»، «آبی شدن دندان» و موارد دیگر دارد.

اچ تی سی در ادامه به مخاطب می گوید که اگر تلفن هوشمند HTC One M9 را داشته باشد دیگر نیازی به این دارو نخواهد بود چراکه به باور این شرکت «تلفن هوشمند شما بهترین است».

البته بهترین تلفن یک عبارت نسبی است و در حالی که یک موبایل (خواه محصول اچ تی سی باشد یا هر شرکت دیگری) می تواند از نظر یک نفر بهترین باشد، شاید از نظر برخی دیگری بدترین باشد.

در ادامه توجه شما را به تماشای این ویدئوی جالب جلب می کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • Ali_RF
    Ali_RF | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    یعنی اگه بهم نمیگفتن،تیزر htc فکر میکردم تیزر مال لبنیاته!!! :)))))

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی