ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اکتیویژن تریلر رسمی Call of Duty: Black Ops III را منتشر کرد

همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، اکتیویژن از تریلر و اطلاعات رسمی بازی Call of Duty: Black Ops III، در تاریخ 26 آپریل رونمایی کرد. اخباری که اخیرا منتشر شده ممکن است ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، اکتیویژن از تریلر و اطلاعات رسمی بازی Call of Duty: Black Ops III، در تاریخ 26 آپریل رونمایی کرد. اخباری که اخیرا منتشر شده ممکن است برای برخی جذابیت بالایی داشته باشد و برای برخی دیگر ناامید کننده.

Black Ops III همچنان به ابرسربازهایی سر و کار دارد که با دانش بیوتکنولوژی، مجهز به تجهیزات فراانسانی شده اند. سربازها لباسی به نام Direct Neural Interface برتن دارند (که البته فراتر از یک لباس عادی است) و می توانند حرکات جدید و خارق العاده ای به وسیله آن انجام دهند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اکتیویژن توسعه Call of Duty برای نسل قبل کنسول ها را رها کرده و این عنوان فقط برای پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه خواهد شد.

برای اجرای بازی روی کامپیوتر، به سیستم زیر نیازمندید:

  • سیستم عامل: Windows 7 64-Bit / Windows 8 64-Bit / Windows 8.1 64-Bit
  • پردازنده: Intel® Core™ i3-530 @ 2.93 GHz / AMD Phenom™ II X4 810 @ 2.60 GHz
  • مموری: 6 GB RAM
  • گرافیک: NVIDIA® GeForce® GTX 470 @ 1GB / ATI® Radeon™ HD 6970 @ 1GB
  • دایرکت اکس: Version 11
  • شبکه: Broadband Internet connection
  • کارت صدا: DirectX Compatible

نکته قابل توجه دیگر، بخش داستانی 4 نفره است. به این معنی که از ابتدا تا انتهای داستان بازی را می توانید به صورت آنلاین و با 3 نفر دیگر از دوستان خود انجام دهید، بدون کوچکترین استثنایی.

به بخش مالتی پلیر یا آنلاین هم 4 کلاس جدید افزوده شده که هر کدام قابلیت های مختلفی به همراه دارند. البته هنوز مراحل ساخت بازی تکمیل نشده و منتقدین و ژورنالیست ها تنها به نسخه پیش نمایش بازی دسترسی داشته اند.

Treyarch، سازنده این نسخه از Call of Duty می گوید بخش زامبی نیز قرار است فوق العاده جذاب و خاص باشد.

Call of Duty: Black Ops III قرار است در تاریخ 6 نوامبر (15 آبان) برای پلتفرم های پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه شود. اگر بازی را پیش خرید کنید، چند هفته قبل از عرضه بازی، به نسخه بتا دستیابی خواهید یافت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (44 مورد)
  • احمد
    احمد | ۲۷ آبان ۱۳۹۴

    خدایا ، خسته نشدید این قدر تو زمان حال بازی کردید؟ این قسمت جدیدش عالییییی.

  • محمد
    محمد | ۱۵ شهریور ۱۳۹۴

    من طرفدار پر و پا قرص بازی کال اف دیوتی و اساسینز کریدم اما کال اف داره مسخره بازی درمیاره اخه کشتن رباط چه حالی داره مثلا درباره ی یه تیم بسازه که با داعش,القاعده یا هر تروریست دیگه ای میجنگن ادونسد وار فار با این که تخیلی بود خوب بود ولی این یکی کلا ریده اصلا ادم تریلرشو میبینه حالش گرفته میشه اخه چه تجهیزاتی مثلا تفنگ از تو دست یترو دربیاد همچین چیزی در اینده هم ممکنه؟؟؟

  • amirkias
    amirkias | ۲۲ تیر ۱۳۹۴

    از نظر من modern داری بهترین داستان و بهترین دیالوگ ها بود وگرافیک بازی هاش از بعضی از بازی های سال هم بهتر بود لذتی که توی بازی modernwarfare بود بسیار عالی بود ای کاش اکتیویشن میفهمید که اگه تا الان call of duty modern warfare6 میومد خیلی بهتر میشد حیف........

  • شایان
    شایان | ۱۲ تیر ۱۳۹۴

    کلا فقط مودرن وار فار خوب بود با گوست بقیش یه کم تخیله و به دل آدم نمیشینه
    خوب میشد بیان دوباره از اول بازی درست کنن
    یعنی call of duty 3 به بالا که یکم باحال تر و واقعی تر باشه
    هر کس نظر خودش رو داره و این قابل احترامه
    ولی به نظر من یکم دیگه شورشو در آوردن به آینده رفتن

  • مرتضی
    مرتضی | ۲ تیر ۱۳۹۴

    سلام به نظر من بازی call of duty از همه بازی های جنگی بهتر بوده و بهتره.مدال افتخار و بتلفیلد تو جیبش جا میکنه.بتلفیلد خیلی مرحله هاش پیچ در پیچه و خیلی طولانیه و به کا اف نمیرسه.مدال افتخار که اصلا مزخرفه حرفشو نزنید.اره به قول بعضی دوستان کال اف داره روز به روز چرت تر میشه.واقعا اگه مدرن وارفار 4 رو میساختن خیلی بهتر بود تا گوست.چون ماجرا و داستان مدرن وارفار کلا خوب بود.ولی خب درستش نکر دیگه چه کنیم.کلا از کلاف 8 به بعد خیلی چرت درست کردن دیگه مثلا کلاف 9 رو دیدین چه گرافیک مزخرفی داشت فکر میکردی اونا اسباب بازین.و کلاف داره دیگه خیلی خیالی میشه.مثلا اکتیویژن تو بازی هاش رباط و کلی چیز خیالی اورده مثل black ops 2 واقعا من black ops 1 رو به black ops 2 ترجیح میدم.بلک اپس 2 واقعا چرت بود.از همه چرت تر هم گرافیکش بود.من از بس که به کالاف علاقه داشتم از نسخه 1 تا 9 بازی کردم ولی به علت پایین بودن مدل مادربوردم و سی پی یوم نتوانستم ویندوزم را به 64 بیتی ارتقا بدهم و در نتیجه نتوانستم گوست و نسخه های بعدش رو بازی کنم.البته بازی کردنشون هم فایده ای نداره چون همش خیالی شده.مثلا نمی دونم لباس چی رباط و اسلحه فوق پیشرفته.به نظر من شرکتی مثل اکتیویژن باید بازی هاشو خیلی واقعی و متناسب با توان نظامی امریکا بسازه مثل اسلحه هایی رو در بازی بیاره که در امریکا هست نه اسلحه ها و لباس ها و رباط هایی که امریکایی ها هنوز چشمشون هم به انها نخورده و ممکنه 20 سال بعد به تکنولوژی ساختشون دسترسی پیدا کنند.خلاصه اینکه کالاف چرت شده.و یک اشتباهی که کرده اینهه که ناید بازی هاشو فقط رو ویندوز 64 بیت پورت میکرد بلکه باید بازی هاشو به گونه ای بسازه که هم روی 32 بیت جواب بده و هم روی 64 بیت.چه بسیار کسانی هستند که خودم میشناسمشون که میگن از وقتی کالاف 64 بیتی شد دیگه نتونستیم بازی کنیمش. و اکتیویژن در نتیجه این کار بسیاری از هوادارانشو پر پر کرد و فراری داد.ببخشید زیاد حرف زدم.بای

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی