ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ویرایش تصاویر تنها با یک اشاره در اپلیکیشن Filtery One Touch

این روزها تعداد اپلیکیشن های ویرایش تصویر به طرز سرسام آوری رو به افزونی است و همه مدل از آن را خواهید یافت؛ از ویرایشگرهای حرفه ای که امکان تسلط کامل به ریزترین جزئیات را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

این روزها تعداد اپلیکیشن های ویرایش تصویر به طرز سرسام آوری رو به افزونی است و همه مدل از آن را خواهید یافت؛ از ویرایشگرهای حرفه ای که امکان تسلط کامل به ریزترین جزئیات را فراهم کرده تا آنهایی که افکت و فیلترها را به طور حاضر و آماده تقدیم شما می کنند.

Filtery One Touch، اپلیکیشن امروز جز دسته دوم طبقه بندی می شود و با فیلترهای آماده اش مناسب کسانی است که حوصله سر و کله زدن با ابزارهای پیچیده ویرایشی را ندارند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

با ورود به منوی اپ، یا در همان لحظه می توان عکسی گرفت یا تصویری را برای ویرایش از گالری موبایل انتخاب نمود. با انتخاب عکس، حالا می توانید از میان تعداد بسیار زیاد فیلترهای اپلیکیشن یکی را برای ویرایش برگزینید.

Filtery One Touch 2

به غیر از 90 فیلتر پولی، حدودا 60 فیلتر و افکت رایگان را در Filtery One Touch می توانید برای عکس ها به کار بگیرید که همگی از پیش تنظیم شده اند. البته پس از انتخاب از میان آنها، می توانید جهت افکت یا فیلتر را تغییر داده یا شدت روشنایی و وضوحش را دستکاری کنید.

این افکت ها و فیلترها غالبا شامل رنگ بندی های مختلف و به خصوص افکت های دابل اکسپوژر (افزودن تصویر محو به پس زمینه) هستند که بعضی از آنها واقعا جالبند. دسترسی به یک سری از افکت ها هم تنها با دنبال کردن پیج اینستاگرام Filtery One Touch ممکن می شود.

ضمنا این فیلترها قابلیت ترکیب با یکدیگر را هم دارند و اگر کمی خلاقیت به خرج بدهید، می توانید تصاویر جالب و چشم نوازی را به کمکشان خلق کنید. پس از اتمام کار، حالا قادرید خروجی کار را مستقیما در اینستاگرام به اشتراک گذاشته یا خیلی ساده آن را در حافظه موبایل ذخیره نمائید.

با وجود این که سادگی کار با Filtery One Touch از مزیت های آن هستند، اما حجم بالای اپلیکیشن (به علت وجود فیلترهای آماده) را می توان جزء نقاط ضعفش قلمداد کرد.

اما رایگان بودن و استفاده آسان از فیلترهای رنگارنگ و آماده این اپ تجربه جدیدی است که مطمئنا شما را از دانلودش پشیمان نخواهد کرد.

Filtery One Touch

Filtery One Touch

سازنده: Rego Korosi قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 61.4 / 48 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Kiarash Manson
    Kiarash Manson | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    اپلیکیشن فوق العاده ای هست ممنون بابت معرفی

  • BuBo
    BuBo | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    هر چی معرفی کنید من از روی Snapseed پا نمیشم.
    تو گوشی App ـی تونست tilt shift این رو بده من سر تعظیم جلو فرود میارم، خود Photoshop هم تنوع اینجوری نداره تو tilt shift تازه جون سیستم در میاد تو Photoshop بخوای tilt بدی.
    حالا تنظیمات عالی دیگه ش به کنار

  • مهدیار
    مهدیار | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    خیلی خوبه :)

مطالب پیشنهادی