ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار اطلاعات تازه از پرچمدار جهانی سونی

اوایل همین ماه که تلفن هوشمند اکسپریا Z4 سونی رونمایی شد، شرکت سازنده اعلام کرد که این محصول صرفا در بازارهای ژاپن عرضه می شود و تقریبا در همان زمان، شایعات دیگری قوت گرفت که ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

اوایل همین ماه که تلفن هوشمند اکسپریا Z4 سونی رونمایی شد، شرکت سازنده اعلام کرد که این محصول صرفا در بازارهای ژاپن عرضه می شود و تقریبا در همان زمان، شایعات دیگری قوت گرفت که نشان می داد سونی در نظر دارد یک موبایل دیگر را نیز برای باقی دنیا بسازد.

از این رو، انتظار می رود که این شرکت پرچمدار تازه خود را تا پایان ماه آینده میلادی معرفی نماید. امروز اما، به دنبال لو رفتن اطلاعاتی تازه، نام، مشخصات طراحی و دیگر امکانات این محصول مشخص شده است که در ادامه توجه شما را به آنها جلب می کنیم. با دیجیاتو همراه باشید.

طرح شماتیک این دستگاه که ظاهرا اکسپریا P2 نام دارد روی یک سایت چینی منتشر شده و ظاهری کاملا متفاوتی را نسبت به مدل های قبلی خانواده اکسپریا نشان می دهد.

نمایشگر TRILUMINOS این دستگاه از نوع 5.2 اینچی است که رزلوشنی برابر با 1080 در 1920 پیکسل دارد و یک چیپست 64 بیتی هشت هسته ای اسنپدراگون 810 نیز برای آن در نظر گرفته شه.

3 گیگابایت رم، در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز امکانات ذخیره سازی این تلفن  هوشمند را تشکیل می دهند. به علاوه، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی این موبایل مجهز به یک لنز 25 میلیمتری F2 G OSS است که قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K را دارد.

دوربین جلویی این موبایل 5.1 مگاپیکسلی است و یک باتری 4240 میلی آمپر ساعتی هم برای آن در نظر گرفته شده. قطر بدنه دستگاه در باریک ترین قسمت ها به 8.9 میلیمتر می رسد و در ضخیم تر بخش ها نیز از 10.9 میلیمتر تجاوز نمی کند.

آیا این همان پرچمداری است که سونی در نظر دارد به دنیا عرضه کند؟ یک مساله در رابطه با این پرچمدار روشن است و آن اینکه، عمر باتری این مدل حتی از تلفن هوشمند موتورلا دروید توربو با باتری 3900 میلی آمپر ساعتی اش هم بیشتر است. و در آخر اینکه، اگر قرار باشد این محصول تا ماه می وارد بازار گردد احتمالا در روزهای آتی شاهد لو رفتن اطلاعات و تصاویر بیشتری از آن خواهیم بود.

Specs-for-the-device Schematics-for-the-Sony-Xperia-P2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • محسن
    محسن | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    من اکسپریا پی دارم گوشی خوبی دوربینش هم خوبی تازه وقتی اورکلاکش کردم قوی تر هم شد
    بدنش عالیه
    حالا من فکر میکنم پی 2 بیاد نجنجنجنجنج چی میشه

  • مهدیار
    مهدیار | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    جالبه.

  • Hesam
    Hesam | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    iso 25600 میدونی یعنی چی؟؟هنوز فکر نکنم هیچ شرکتی به همون 12800 رسیده باشه!!!
    باتری 4240 برای صفحه ی 5.2 اینچی مگه تموم میشه خخخخخ!!واقعا چیز شاخیه البته قطر بدنش خیلی زیاد!!!

  • HO3EIN-1
    HO3EIN-1 | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    عمرا...
    خالی بندیه محضه....

  • ★Saeed ★saye
    ★Saeed ★saye | ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴

    اوه ایولا سونی هم داره امیدوار کننده میشه دمش گرم!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی