ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا به زودی شاهد رونمایی از یک موبایل ویندوز فونی جدید از سوی الجی خواهیم بود؟

ظاهرا الجی در نظر دارد که یک تلفن هوشمند ویندوز فونی را به بازار عرضه کند. براساس گزارشی که امروز از آلمان به دست آمده، این موبایل با شماره مدل LG-VW820 یک تلفن هوشمند اقتصادی خواهد ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

ظاهرا الجی در نظر دارد که یک تلفن هوشمند ویندوز فونی را به بازار عرضه کند. براساس گزارشی که امروز از آلمان به دست آمده، این موبایل با شماره مدل LG-VW820 یک تلفن هوشمند اقتصادی خواهد بود که مبتنی بر سیستم عامل یاد شده است.

شماره مدل این دستگاه روی یادداشت مربوط به یک نرم افزار اپن سورس و همچنین یکی از صفحات سایت Open Source Code Distribution الجی رویت شد؛ مورد نخست به مجوزی اشاره دارد که این شرکت کره ای از مایکروسافت دریافت کرده و در آن به نسخه 2.1.2 تِم منیجر ویندوز فون اشاره شده.

در صفحه سایت مذکور نیز نام های LG-VW820 (در نظر داشته باشید که VW نشان می دهد این تلفن هوشمند قرار است که توسط اپراتور مخابراتی ورایزن ارائه شود) و LG VW820SS ذکر شده اند که هر دویشان تلفن های هوشمند ویندوز فونی خواهند بود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

اما شایعه دیگری که در رابطه با مدل LG-VW820 مطرح شده این است که محصول مورد بحث احتمالا مجهز به یک نمایشگر 4.7 اینچی با رزلوشن 480 در 854 پیکسل است.

انتظار می رود که این محصول از یک چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون بهره ببرد و تنها یک گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده باشد. البته نکته دیگری که باید در مورد این اسمارت فون به آن اشاره شود این است که هنوز مشخص نشده آیا این دستگاه صرفا از طریق شرکت ورایزن عرضه خواهد شد یا خیر.

ناکفته نماند که پیشتر عکس هایی از تلفن LG-VW820 در ماه های فوریه و دسامبر توسط شبکه تبلیغات موبایلی AdDuplex منتشر شده بود و پیش بینی می شود که تا پیش از عرضه ویندوز 10 برای موبایلT رونمایی گردد.

A-new-LG-Windows-Phone-handset-is-reportedly-coming-to-Verizon (2)

A-new-LG-Windows-Phone-handset-is-reportedly-coming-to-Verizon

A-new-LG-Windows-Phone-handset-is-reportedly-coming-to-Verizon (1)

 

 

 

Previous-leak-showing-the-LG-VW820
عکسی که قبلا از این موبایل لو رفته بود.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    نکسوس 5 ویندوزی :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی