ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در سه ماه اول ۲۰۱۵ موفق به فروش ۶۱.۱ میلیون آیفون شد

همانگونه که ساعتی پیش برایتان نوشتیم، اپل گزارش مالی خود را منتشر نمود و دیدیم که این شرکت، موفق به فروش ۶۱.۱ میلیون دستگاه آیفون شده است. آیفون ها نقش بسیار بزرگی را در درآمد سه ماه ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

همانگونه که ساعتی پیش برایتان نوشتیم، اپل گزارش مالی خود را منتشر نمود و دیدیم که این شرکت، موفق به فروش ۶۱.۱ میلیون دستگاه آیفون شده است.

آیفون ها نقش بسیار بزرگی را در درآمد سه ماه اخیر اپل ایفا نموده و توانسته اند درآمدی ۴۰.۳ میلیارد دلاری را برای این شرکت رقم زنند. همین فروش بالا باعث گشته تا سه ماه اول سال ۲۰۱۵ برای اپل تبدیل به دومین دوره سه ماهه پر فروش در تاریخ محصولی به نام آیفون شود. سال گذشته و در مقطع زمانی مشابه، این شرکت موفق به فروش ۴۳.۷ میلیون دستگاه اسمارت فون شده بود.

اپل در سه ماهه منتهی به پایان دسامبر نیز توانست فروشی تاریخی رقم زده و ۷۴.۵ میلیون دستگاه آیفون را به فروش برساند که همین موضوع در آن دوره سه ماهه، برای این شرکت درآمدی ۵۱.۲ میلیارد دلاری به همراه داشت. در ادامه قصد داریم در خصوص فروش آیفون در شش ماه اخیر و میزان کلی فروش این محصولات سخن گوییم؛ با دیجیاتو همراه باشید.

تیم کوک در طول ارائه گزارش مالی، عنوان کرد که حالا بیش از هر زمان دیگری کاربران سایر پلتفرم ها به سوی استفاده و گرایش به آیفون در حرکت هستند.

سال گذشته و در همین مقطع زمانی، به دلیل نمایشگر ۴ اینچ آیفون 5s، سرمایه گذاران از فروش پایین آیفون ها گلایه داشتند اما به آمار ۶ ماه گذشته که نگاهی گذرا بیاندازیم، می بینیم که اپل توانسته در مجموع بیش از ۱۳۵ میلیون دستگاه آیفون به فروش برساند. دیگر این روزها سرمایه گذاری وجود ندارد که بخواهد به اپل برای فروش پایین آیفون گلایه داشته باشد.

احتمال می رود که این شرکت نتواند دیگر رکورد سه ماه قبلی خود را در زمینه فروش اسمارت فون هایش تکرار کرده و یا بشکند، شاید برایتان جالب باشد بدانید که این شرکت از سال ۲۰۰۷ تا کنون موفق شده ۷۰۰ میلیون آیفون را به فروش برساند؛ آماری که بسیار بیشتر از ۲۵۰ میلیون دستگاه آیپد فروش رفته از سال ۲۰۱۰ تا به امروز است.

با اینکه تصور می شد فروش بسیار بالای آیفون ها صرفا به سه ماه اول پس از عرضه آنها خلاصه شود، گویا کاربران هنوز هم در حال نشان دادن احساسات به نمایشگر بزرگتر و طراحی جدید آن هستند. اما ماجرا زمانی جالب خواهد شد که در سه ماهه بعدی نیز شاهد فروش قابل قبولی از این محصولات باشیم. هرچند که با وجود دو دوره سه ماهه بی نظیر و همچنین و افزایش حجم مبادلات در بازار چین، چنین امری اندکی دور از ذهن به نظر رسیده و شاید فروش آیفون های اپل در سه ماه بعدی از پیشبینی ها نیز کمتر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • علی طایی
    علی طایی | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    نظرات رو خوندم لذت بردم مرسی از همگی

    :)

  • Hossein
    Hossein | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    دیگه از این جور خبرا وقتی از سوی اپل می بینیم جای تعجبی نیست ، چون ثابت کرده هرکاری رو که اراده کنه می تونه بهترین در اون باشه. دوستان اپل ی چیز یا مهره مار داره . فقط کافیه یک بار از یکی از محصولاتش رو استفاده کنید ، دیگه دل کندن سخت میشه . ی جور حس وفاداری بهش پیدا می کنید

  • hamid_reza_shirinnezhad
    hamid_reza_shirinnezhad | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    جالبه سامسونگ تو تبلیغاتش داره با اعداد بازی میکنه ولی اپل داره عمل میکنه.

  • hamed
    hamed | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    پشتیبانی عالی اپل و اطمینان از پشتیبانی طولانی ، پشتیبانی بینظیر تسعه دهنده ها و اپل استور، لوازم جانبی بسیار بسیار زیاد، طراحی ساده و دلچسب. سیستم عامل خوب و با رابط کاربری ساده و زیبا، اکوسیستم اپل، افت قیمت کمتر، کیفیت خوب و قابل قبول در همه چیز ( از دوربین و جنس بدنه و صفحه نمایش و هدفون و ... ) که در مجموع یک گوشی هوشمند راضی کننده و لذت بخش رو برای خریدار شکل داده ...

    • كيومرث شيدى(ورژن امينم ٢!)
      كيومرث شيدى(ورژن امينم ٢!) | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

      اماده حمله باش دوستان تو راهن!هان كه منفى ها و انتقاد هاى بسيارى برتو روا ميشود! حتى اسماى كسايى كه ميان رو هم ميتونم حدس بزنم :D

  • كيومرث شيدى(ورژن امينم ٢!)
    كيومرث شيدى(ورژن امينم ٢!) | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    يعنى كلا ركورد هاشو داره جابجا ميكنه!واقعا بنظر مياد از ساير پلتفرم هام دارن سمت ايفون ميان چون اينا ديگه فقط طرفداراى اپل نيستن!!!

    • Envy
      Envy | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

      اکثر افرادی که از ایفون استفاده می کنن به سختی می تونن از پلتفرم اپل فاصله بگیرن و بیان طرف گوگل یا مایکرو چونکه همه چیز سر جای خودش عالی کار می کنه و شما کمبودی حس نمی کنی سینک شدن با تمامی پلتفرم اپل هم بینظیره ولی در اندروید گوگل بخاطر اینکه پلتفرم از گوگل هست ولی پشتیبانی نرم افزاری دست شرکتی هست که شما از اون موبایل خرید کردین و همین چند تکه بودن باعث میشه خیلی ها از اندروید زده بشن و بیان طرف اکوسیستم اپل ، مشکل گوگل همین چند تکه بودن اونه.

مطالب پیشنهادی