ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ساعت اندرویدی Watch Urbane الجی هم قیمت با مدل اسپورت اپل واچ عرضه شد

ساعت هوشمند Watch Urbane الجی بالاخره روی سایت گوگل استور قرار داده شد و علاقمندان به خریدش می توانند با پرداخت مبلغ 349 دلار آن را خریداری نمایند. بهای تعیین شده کمی بالاست و از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

ساعت هوشمند Watch Urbane الجی بالاخره روی سایت گوگل استور قرار داده شد و علاقمندان به خریدش می توانند با پرداخت مبلغ 349 دلار آن را خریداری نمایند.

بهای تعیین شده کمی بالاست و از همین رو می توان گفت که این محصول یکی از گران ترین ساعت های هوشمند اندرویدی است که تا به امروز عرضه گردیده و همانطور که احتمالا می دانید 349 دلار قیمت پایه اپل واچ هم هست (مدل اسپورت آن).

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

ظاهرا گوگل استور امکان خرید این ساعت را تنها برای شهروندان کشورهای ایالات متحده آمریکا، کانادا، انگلستان، ایرلند، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، هنگ کنگ، کره جنوبی و استرالیا فراهم نموده و ساکنان دیگر کشورهای دنیا هنوز هم نمی توانند سفارش گذاری کنند.

این گجت به خاطر فریم استیل ضد زنگ و صفحه گردش (1.3 اینچی با رزلوشن 320 در 320 پیکسل) نمای ساعت های سنتی را دارد. از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای این محصول می توان به حسگر پایش ضربان قلب، چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون 400، 512 مگابایت رم، 4 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 410 میلی آمپر ساعتی اشاره نمود.

البته برای آن دسته از کاربرانی که بودجه محدودتری دارند، گزینه های اندرویدی دیگری هم در گوگل استور وجود دارد که از آن جمله می توان به LG G Watch R با قیمت 249 دلار و Moto 360 موتورولا با قیمت 179 دلار اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • tohid
    tohid | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    یاد کامپیوتر قدیمیم افتادم که رم 512 داشت

  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴

    الجی تو دیگه چرا ، این چه قیمتیه ؟
    اپل ساعتشو به این قیمت بده میخرن تو دیگه چرا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی