ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان استفاده از افزونه های کروم و فایرفاکس روی مرورگر Edge مایکروسافت

چندی پیش جو بلفیوره اج را معرفی کرد که جایگزین اینترنت اکسپلورر یا همان مرورگر اختصاصی مایکروسافت است و بخشی دیگر از بلندپروازی های ردموندی ها را نشان می دهد. درست مانند پشتیبانی ویندوز 10 ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۲۳:۰۵

چندی پیش جو بلفیوره اج را معرفی کرد که جایگزین اینترنت اکسپلورر یا همان مرورگر اختصاصی مایکروسافت است و بخشی دیگر از بلندپروازی های ردموندی ها را نشان می دهد.

درست مانند پشتیبانی ویندوز 10 از کد اندروید و iOS، اج نیز از اکستنشن های مرورگرهای کروم و فایرفاکس پشتیبانی خواهد کرد. در واقع مایکروسافت چشمانش را به دو مرورگری دوخته که بیشترین میزان استفاده را در میان کاربران دارند.

بلفیوره زمانی که روی صحنه حضور داشت اظهار نمود: «اج مرورگری است که کاربران برای انجام امور خود به آن رجوع خواهند کرد و محقق شدن این مهم مستلزم آن است که این مرورگر از افزونه هایی که پیشتر کاربران از آنها استفاده می نموده اند نیز پشتیبانی کند، منتها با این تفاوت که آن افزونه ها برای اج بهینه سازی خواهند شد.»

به این ترتیب اکستنش ها در داخل تولبار مرورگر قرار می گیرند، اما هنوز روشن نیست که کاربران چگونه باید آنها را نصب کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • پویا
    پویا | ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

    یک نمونه دزدی این شرکت بزرگ تو همه کاری از همه دزدی میکنه
    چند وقت دیگه صبر کنید همه شرکت ها کاری به سر این شرکت در بیارند که افزونه ای که مال اون شرکت بوده چه گوکل چه موزیلا را نتونه نصب کنه نسخره بازیه مگه یک افزونه نشوته بشه برای چیز دیگه بچپونند تو یک جای دیگه درست هم کار بده شرکتش هم بیخیال بشینه اینا هر کاری می خواند بکننند چند سال قبل ماکروسافت مجبور شد به خاطر اتحادیه اروپا نسخه بیرون بده که ie نداشته باشه حالا دوباره داره خط قرمز را رد میکنه دوباره و هزار باره میگم این شرکت دزد فناوری شده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی