ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ال جی جی ۴ lg g4
تکنولوژی

قیمت و تاریخ عرضه تلفن هوشمند LG G4 اعلام شد

تلفن هوشمند LG G4 یک ماه قبل از آنکه نسخه قبلی اش یعنی G3 یک ساله شود، رسما معرفی شد. اما این محصول علاوه بر اینکه کمی زودتر از موعد مقرر، رونمایی گردید، قرار است ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۰۹:۲۳

تلفن هوشمند LG G4 یک ماه قبل از آنکه نسخه قبلی اش یعنی G3 یک ساله شود، رسما معرفی شد. اما این محصول علاوه بر اینکه کمی زودتر از موعد مقرر، رونمایی گردید، قرار است که زودتر هم وارد بازار شود و آنطور که خبر رسیده، شهروندان کره جنوبی می توانند حداکثر تا 10 خرداد آن را خریداری نمایند و در ادامه نیز در 170 کشور دنیا عرضه می گردد.

در مورد قیمت این محصول هم باید بگوییم که اپراتورهای ورایزن، AT&T، T-Mobile & Sprint و همچنین سایت Best Buy در نظر دارند که G4 را به قیمت 200 دلار با قرارداد دو ساله در اختیار کاربرانشان قرار دهند و مدل لوکس این موبایل با چرم اصلی که در قسمت پشت بدنه آن قرار دارد در حدود صد دلار گران تر خواهد بود.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

پیشتر هم Sprint اعلام کرده بود که این موبایل با چرم اصل مشکی و خاکستری از ماه ژوئن (اوایل خردادماه) آماده عرضه خواهد بود و علاقمندان به مدل همراه با چرم قهوه ای هم باید G4 را در ازای پرداخت مبلغ 599.99 دلار و کمی بعد از 11 خردادماه (یکم ماه ژوئن) دریافت نمایند.

اما همانطور که مدیران الجی اعلام کرده اند قیمت مدل بدون قرارداد این موبایل تقریبا نزدیک به G3 است و این یعنی احتمالا باید بابت خرید آن 600 دلار پرداخت شود که در قیاس با قیمت بدون قرارداد پرچمداران دیگر تقریبا پایین محسوب می شود.

در ایتالیا که گران ترین بازار تجهیزات الکترونیکی اروپا را دارد، این محصول احتمالا با بهای 699.90 یورو به فروش می رود که از 11 خردادماه به بعد هم امکان خریدش وجود خواهد داشت.

قیمت پرچمدار تازه الجی در آلمان نیز حدودا 680 یورو خواهد بود و بهای مدل همراه با چرم طبیعی آن هم تا 730 یورو بالا می رود.

روشن است که این کمپانی کره ای قیمت موبایل مورد بحث را با در نظر داشتن بهای تعیین شده برای پرچمداران گران سامسونگ اعلام کرده و در عین حال تلاش داشته که این نرخ را کمی پایین تر تعیین نماید.

برای نمونه بهترین مدل بدون قرارداد G4 حدودا 10 الی 20 یورو از گلکسی S6 ارزان تر است و نوع همراه با چرم اصل آن نیز قیمت کمتری در مقایسه با گلکسی S6 Edge دارد.

مدل پایه این پرچمدار به رنگ های سفید سرامیکی، خاکستری و طلایی خواهد بود و نوع چرمی هم که قیمت بالاتری دارد در قالب شش رنگ عرضه می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • زهرا
    زهرا | ۲۱ تیر ۱۳۹۴

    الجی همیشه از لحاظ کیفیت حرف اول و زده . واقعا فوق العاده است

  • سsss
    سsss | ۱۸ خرداد ۱۳۹۴

    تو ال جی ها, هنوز جی 2 سرتر از بقیه اس. بخصوص طراحی بدنه و دوربین عکاسیش

    • مهدی
      مهدی | ۲۱ مرداد ۱۳۹۴

      اره عزیزم واقعا خودم دارمش عالیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی