ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مرورگر جدید مایکروسافت Edge نام گرفت

در کنفرانس توسعه دهندگان بیلد 2015، مایکروسافت رسما اعلام کرد که از حالا به بعد، پروژه اسپارتان، Microsoft Edge نامیده می شود. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. پروژه اسپارتان آخرین دستاورد تیم توسعه دهندگان مرورگر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۲۲:۳۵

در کنفرانس توسعه دهندگان بیلد 2015، مایکروسافت رسما اعلام کرد که از حالا به بعد، پروژه اسپارتان، Microsoft Edge نامیده می شود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

پروژه اسپارتان آخرین دستاورد تیم توسعه دهندگان مرورگر جدید مایکروسافت است که از ابتدا برای ویندوز 10 در نظر گرفته شده بود؛ این مرورگر روی اسمارت فون ها، تبلت ها، کامپیوترها و دیگر دستگاه هایی که ویندوز 10 روی آن ها نصب می شود قابل اجراست.

مایکروسافت اج پیرو راه اینترنت اکسپلورر است و با عرضه این مرورگر، باید با IE خداحافظی کنیم. البته آخرین ورژن مرورگر محبوب (!) مایکروسافت همچنان به صورت پیش فرض روی ویندوز 10 نصب خواهد بود (صرفا برای مصارف خاص).

توسعه دهندگان قادر خواهند بود تمام افزونه های کروم گوگل را بدون زحمت و با اندکی تغییرات ساده به روی اج آورده و از آن استفاده کنند.

تسترهای ویندوز 10 چند هفته ای است که با پروژه اسپارتان کلنجار می روند و تغییرات آن را نسبت به IE مشاهده کرده اند. برای مثال، یکی از ویژگی های جالب پروژه اسپارتان (مایکروسافت اج)، برقراری ارتباط با کورتانا، دستیار صوتی ویندوز است.

مایکروسافت اج، مرورگر پیشفرض ویندوز 10 خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • روناک
    روناک | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    لاگین کردم، فقط بگم واو :)

    نادلا مایکروسافت رو متحول کرده.

  • beran
    beran | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    Heloo

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی