ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

زمانی که LG G4 توسط یک پهپاد بر فراز آسمان به ثبت ویدیو مشغول می شود [تماشا کنید]

شب گذشته کمپانی ال جی بالاخره پس از حرف و حدیث های بسیار، از پرچمدار جدید خود به نام G4 پرده برداشت. در سال جاری، کره ای ها رویه ی تازه ای را برای معرفی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

شب گذشته کمپانی ال جی بالاخره پس از حرف و حدیث های بسیار، از پرچمدار جدید خود به نام G4 پرده برداشت.

در سال جاری، کره ای ها رویه ی تازه ای را برای معرفی جدیدترین موبایل قدرتمند خود در پیش گرفتند و تقریبا برخی از مشخصات به همراه ظاهر فیزیکی آن را پیش از مراسم رسمی خود، برای کاربران به نمایش گذاشتند. اگر خاطرتان باشد، مدتی قبل برایتان نوشتیم که این شرکت تمایل دارد بر اساس قرعه کشی، پرچمدار جدید خود را حتی پیش از رونمایی و عرضه عمومی در اختیار برخی از کاربران خوش شانس قرار دهد.

اما بیایید به یکی از مواردی که امسال کره ای ها بسیار به آن بالیده اند بپردازیم؛ همانگونه که برایتان گفته ایم، این شرکت در پرچمدار امسال خود با اعتماد به نفس بسیار بالایی در خصوص دوربین و کیفیت عالی آن سخن می راند. چندی پیش نیز یکی از عکاسان حرفه ای که حال تبدیل به کارمند و نماینده ال جی نیز شده، در یک ویدیوی رسمی از طرف شرکت مورد بحث،‌ سخنانی را در تمجید از دوربین G4 به زبان آورد و نمونه عکس های گرفته شده با آن را نیز به ما نشان داد.

حال اما ال جی در اقدامی جالب و نوآورانه، پرچمدار جدید خود را به یک پهپاد متصل نموده و توسط آن، ویدیو و تصاویر خیره کننده ای را بر فراز آسمان از شهر و منظره های طبیعی برایمان به ثبت رسانده است. از شما دعوت می کنیم در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه بوده و ویدیوی رسمی LG که قدرت دوربین G4 را به زیبایی هر چه تمام تر به رخ سایر سازندگان می کشد را تماشا نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • KOCHIK#
    KOCHIK# | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    این تصاویر تبلیغاتی هست و ادیت شدن
    باید عملکرد گوشی رو با تست هایی که بعدا میاد بسنجیم.
    من نمیتونم اعتبار کنم.
    خصوصا به شرکتی کره ای مثل ال جی که خدای تبلیغات کذب هست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی