ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ تبلت Galaxy Tab A را به همراه قلم S Pen در کره معرفی کرد

همانطور که پیش از این نیز در دیجیاتو خواندید، سامسونگ چندی پیش از تبلت های Galaxy Tab A و Galaxy Tab A plus در روسیه پرده برداشت. این شرکت کره ای اکنون در کره مدلی ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۴:۲۴

همانطور که پیش از این نیز در دیجیاتو خواندید، سامسونگ چندی پیش از تبلت های Galaxy Tab A و Galaxy Tab A plus در روسیه پرده برداشت. این شرکت کره ای اکنون در کره مدلی جدید از Galaxy Tab A را معرفی کرده است؛ این نسخه از تبلت سامسونگ، به همراه قلم S Pen به بازار عرضه می گردد.

این تبلت نمایشگری ۹.۷ اینچی دارد و قادر است تصاویر را با رزولوشن ۱۰۲۴ × ۷۶۸ به نمایش درآورد. قدرت سخت افزاری دستگاه توسط پردازنده ای چهار هسته ای تامین می شود که سرعت آن بر روی ۱.۲ گیگاهرتز تنظیم شده است.

Galaxy Tab A از رمی ۲ گیگابایتی در مجموعه سخت افزاری خود بهره می برد و حافظه داخلی آن ۳۲ گیگابایت فضا را در اختیار کاربران قرار می دهد. دوربین پشتی این دستگاه سنسوری ۲ مگاپیکسلی دارد و دوربین جلوی آن نیز تصاویر را با رزولوشن ۲ مگاپیکسل به ثبت می رساند. تبلت جدید سامسونگ از یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری بهره می برد و به صورت پیش فرض با اندروید ۵ به بازار ارائه می شود.

سامسونگ مدل Wifi این تبلت مجهز به S Pen را بالغ بر ۳۷۰ دلار قیمت گذاری کرده است و نسخه LTE آن را نیز با هزینه ای ۴۵۰ دلاری در مغازه ها به فروش می رساند. در مورد زمان عرضه به بازار این محصول هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.

در ادامه مطلب می توانید ویدیو تبلیغاتی تبلت جدید سامسونگ را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • پوریا ماندگار
    پوریا ماندگار | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    نمیشد اون دکمه ها رو برداره مثه همه نرم افزاریش کنه ؟
    اون شخصیت اسکی رفته اش خیلی خز شده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی