ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ هدفون Level On Wireless و دانگل بلوتوث Level Link را معرفی کرد

سامسونگ امروز دو مدل جدید از سری محصولات صوتی Level را معرفی نمود. Level On Wireless، همانگونه که از نامش پیداست، نمونه ای بی سیم از هدفون های Level On محسوب می گردد. هدست یاد شده از طریق ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

سامسونگ امروز دو مدل جدید از سری محصولات صوتی Level را معرفی نمود. Level On Wireless، همانگونه که از نامش پیداست، نمونه ای بی سیم از هدفون های Level On محسوب می گردد.

هدست یاد شده از طریق بلوتوث به اسمارت فون شما متصل گشته و در لبه کناری آن نیز یک پد لمسی قرار دارد که توسط آن می توان موسیقی در حال پخش را کنترل نمود. جالب تر اینکه در هدست مورد بحث، قابلیت S Voice که پیشتر آن را در موبایل های سری گلکسی سامسونگ دیده بودیم نیز وجود دارد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

Level On Wireless از ۶ میکروفون در بدنه خود بهره مند است تا هنگام مکالمه، نویز در صدای اطراف را کاهش دهد. در نمونه ی قبلی که Level On نام داشت، هدست به اندازه ای بزرگ بود که وقتی آن را بر سر می گذاشتید، کل گوش در آن جای می گرفت؛ در نمونه جدید که با نام «وایرلس» شناخته می شود، اندازه هدست اندکی کوچک تر شده و حال این هدفون بر روی گوش جای می گیرد.

gsmarena_004

محصول بعدی Level Link نام داشته که در اصل یک دانگل کوچک بلوتوث به همراه یک جک ۳.۵ میلیمتری است. با استفاده از این دانگل قادر هستید هدست و یا سیستم صوتی خانگی خود را به آن متصل نموده و سپس موسیقی خود را به شکل بی سیم از طریق آن به اسپیکری دیگر بفرستید.

برای مثال می توانید Level Link را از طریق جک ۳.۵ میلیلمتری به تلویزیون خود متصل کرده و سپس این دانگل، وظیفه انتقال صدا به یک اسپیکر یا هدست بلوتوث دیگر را بر عهده خواهد گرفت. این محصول در حقیقت به شما اجازه می دهد تا صدای هر منبع صوتی که از یک جک ۳.۵ میلیمتری بهره مند است را در هدست یا اسپیکرهای بلوتوث خود داشته باشید.

سامسونگ برای هدفون های جدید خود مبلغ ۲۵۷ دلار و برای Level Link قیمت ۷۲ دلار را در نظر گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • نوید
    نوید | ۳ شهریور ۱۳۹۴

    سلام
    اگه میشد این دستگاه رو با دو تا هد ست به صورت هم زمان ست کرد که هم دو نفر بتونن با هم از طریق بلوتوث حرف بزنن هم هر دو بتونن آهنگ واحدی رو گوش بکنن عالی میشد اونوقت تو ورزش و پیاده روی با دوست یا همسر عالی بود

  • مصطفی فراهانی
    مصطفی فراهانی | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    این یه محصول تجاری خیلی خوبه . مانیتورینگ نیست که برای کار حرفه ای ازش استفاده بشه .
    در کل خوبه ولی قیمتش بالاست ، هدست های بلوتوث سونی با کیفیت عالی و قیمت کمتری تو بازار هستند

  • Mr e
    Mr e | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    اتفاقا ميخوام هدفون بخرم بنظرم اينم خوبه ولي audio technica يه چيز ديگس شايد ATH-M40xيا اگه پولش جور شد 50x بخرم اينم فك نكنم مانيترينگ باشه samsung تو صدا حرفي برا گفتن نداره

    • شهریار
      شهریار | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

      باو اودیو تکنیکا و سونی و بوس کلا فرق داذن با این اسباب بازیا.
      البته برا کسای که حرفه این و یا خیلی حساسن

  • ★Saeed ★saye
    ★Saeed ★saye | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    من از این پولا به هدفون نمیدم:)


    ولی به نظر عالی میان

مطالب پیشنهادی