ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرفس پرو ۴؛ نازک تر از نسل قبل به همراه پردازنده بدون فن سری Core i [شایعه]

سال گذشته مایکروسافت یکی از بهترین محصولات سخت افزاری خود را به نام سرفس پرو ۳ معرفی نمود؛ در هفته های گذشته نیز نمونه ساده، ارزان تر و غیر حرفه ای این تبلت به نام ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

سال گذشته مایکروسافت یکی از بهترین محصولات سخت افزاری خود را به نام سرفس پرو ۳ معرفی نمود؛ در هفته های گذشته نیز نمونه ساده، ارزان تر و غیر حرفه ای این تبلت به نام سرفس ۳ از سوی این شرکت معرفی گشت.

تقریبا شکی نیست که در سال جاری، نمونه پر طرفدارتر این محصول به کد پرو، بروز رسانی خواهد شد و حال وب سایت چینی 36kr.com از برخی از مشخصات نسخه چهارم از تبلت سرفس پرو خبر می دهد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

اگرچه جزییاتی که از سوی وب سایت چینی منتشر گشته اند چندان زیاد نیستند اما یکی از مهمترین اجزای تبلت مایکروسافت را در بر می گیرند. گفته می شود که پردازنده ای که مایکروسافت قصد استفاده از آن را در سرفس پرو ۴ دارد، از سری Core M اینتل نخواهد بود.

به جای پردازنده های بدون فن و نه چندان قوی اینتل به نام Core M، مایکروسافت تمایل به استفاده از نسل پنجم سری پردازنده های Core i با کد Broadwell را دارد. اما نکته ای که این خبر را جالب تر می کند این است که اگرچه از سری Core i در این تبلت استفاده خواهد شد، اما همچنان خبری از فن خنک کننده در طراحی سرفس نخواهد بود. مایکروسافت صرفا با جاسازی حفره هایی در بدنه و قسمت انتهایی سرفس، اجازه خواهد داد تا گرمای ایجاد شده توسط پردازنده های سری Core i از تبلت خارج شوند.

screen_shot_2014-08-25_at_8.24.15_am_story

همچنین گفته می شود که سرفس پروی جدید از نسخه سوم آن نازک تر خواهد بود اما خبری از سبکی بیشتر آن نیست. سایر مشخصات تقریبا با نسل قبلی یکسان هستند؛ سرفس پرو ۴ همچنان از پورت های مشابه، عمر باتری هم اندازه با نسل قبلی و همینطور پایه نگه دارنده چند حالته استفاده خواهد کرد.

تبلت مورد بحث از یک نمایشگر ۱۲ اینج با رزولوشن 2160x1440 پیکسل بهره خواهد جست که مشابه نمایشگر سرفس پرو ۳ است اما مشخصا مایکروسافت در آن بهبودهایی را نیز ایجاد خواهد کرد. باید دید آیا امشب مدیران کمپانی ساکن ردموند در خصوص نسل بعدی سرفس پرو سخنی به میان خواهند آورد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • taha_amrollahi
    taha_amrollahi | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    هیچ عکسی لو نرفته ! یا نمیشه یا اگرم شد مایکی دمت گرم :دی

  • daniel
    daniel | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    نسل سوم که خیلی از دو نسل قبلی بهتر بود امیدوارم سرفیس 4 هم پیشرفتش خوب باشه

  • JimLi
    JimLi | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴

    چند وقت پیشم خبر گذاشتین امکان داره توی همین کنفرانس بیلد معرفی بشه سرقیس پرو ۴
    شاید امروز فردا چشممون به جمالش روشن شد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی