ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت: ویندوز ۱۰ پس از سه سال در یک میلیارد دستگاه حضور خواهد داشت

مایکروسافت امیدهای زیادی به ویندوز ۱۰ دارد و می خواهد هر چه زودتر شاهد تاریخ ساز شدنش باشد. دقایقی پیش مدیر پروژه ی ویندوز به نام Terry Myerson بر روی صحنه در کنفرانس بیلد گفت: «صرفا پس ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۲۱:۵۸

مایکروسافت امیدهای زیادی به ویندوز ۱۰ دارد و می خواهد هر چه زودتر شاهد تاریخ ساز شدنش باشد. دقایقی پیش مدیر پروژه ی ویندوز به نام Terry Myerson بر روی صحنه در کنفرانس بیلد گفت: «صرفا پس از دو الی سه سال از عرضه شدن ویندوز ۱۰، سیستم عامل جدید مایکروسافت بر روی دست کم یک میلیارد دستگاه ویندوزی حضور خواهد داشت؛ رقمی که هیچ کدام از پلتفرم های رقیب (اشاره به نسخه های مختلف پلتفرم های اندروید و iOS) قادر به دست یافتن به آن نیستند.»

مایکروسافت اعتقاد دارد با توجه به برنامه بروز رسانی رایگان دستگاه های ویندوزی، خرید دستگاه های جدید توسط کاربران و برنامه های تجاری ویژه ای که برای سازمان ها در نظر گرفته شده، قادر خواهد بود در مدت زمان یاد شده به این هدف دست یابد.

در مقایسه ای، می بینیم که ۱۵ ماه طول کشید تا مایکروسافت بتواند ۲۰۰ میلیون لایسنس ویندوز ۸ را به فروش برساند؛ نسخه ای از ویندوز که چندان هم موفق نبود. حال این شرکت امیدوار است بتواند بازخورد بسیار بهتری را از کاربران در خصوص ویندوز ۱۰ دریافت نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Kiarash Manson
    Kiarash Manson | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    حس میکنم مایکروسافت و ویندوز 10 آینده خوبی خواهند داشت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی