ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویندوز 10، تلفن همراه شما را تبدیل به یک کامپیوتر خواهد کرد

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که شاید انتظارش را هم داشتیم بالاخره بوی حقیقت به خود گرفت: ویندوز 10 روی موبایل به قدری کامل است که می توانید با استفاده از موس و کیبورد، استفاده ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۲۲:۵۱

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که شاید انتظارش را هم داشتیم بالاخره بوی حقیقت به خود گرفت: ویندوز 10 روی موبایل به قدری کامل است که می توانید با استفاده از موس و کیبورد، استفاده ای کامل از آن برده و همانند یک کامپیوتر با دستگاه همراه خود برخورد کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

با استفاده از قابلیت Continuum (یا پیوستگی) در ویندوز 10، قادر خواهید بود تا یک کابل HDMI را به تلفن همراه خود متصل کرده و از اپ های فراگیر درست به همان شکلی که روی پی سی از آن ها بهره می برید، روی تلفن هم کاربری کافی را داشته باشید.

اگر موس و کیبورد هم به آن متصل کنید، دیگر تلفن همراه تان تقریبا تفاوتی با کامپیوتر نخواهد داشت.

البته، تجربه ای که دریافت می کنید کاملا شبیه به تجربه دسکتاپ نیست اما بسیار نزدیک است. اپ های فراگیر می توانند به سادگی اندازه خود را تغییر داده و به سایز نمایشگرتان در آیند.

همچنین، قادر به نصب اپلیکیشن های Win32 نخواهید بود اما آن هایی که مخصوص ویندوز 10 طراحی شده اند هیچ مشکلی در اجرا ندارند.

مایکروسافت نگاه آینده نگرانه ای دارد و می داند که تلفن های همراه روز به روز قدرتمند تر شده و احتمالا روزی قرار است به پایگاه تمام اطلاعات ما تبدیل شوند. بنابراین چه چیزی بهتر از یک تلفن همراهی که در کسری از ثانیه می تواند به کامپیوتر تبدیل شود؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    اگر شرکت اینتل به جای تمرکز روی موبایل ها و تبلت های اندرویدی یه توجهی هم به موبایل های ویندوزی کنه، میشه انتظار داشت که به کمک این قابلیت حتی برنامه های دسکتاپی win32 هم روی موبایل ها اجرا بشن... ای کاش که بشه...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی