ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

همه ی اتفاقات کنفرانس بیلد ۲۰۱۵ مایکروسافت در ۹ دقیقه [تماشا کنید]

همانطوری که مطلع هستید شب گذشته کنفرانس بیلد ۲۰۱۵ کمپانی مایکروسافت آغاز گردید و این شرکت در شروع رویداد یاد شده طی مراسمی سه ساعته آخرین دستاورد ها و تکنولوژی های خود را به عموم ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

همانطوری که مطلع هستید شب گذشته کنفرانس بیلد ۲۰۱۵ کمپانی مایکروسافت آغاز گردید و این شرکت در شروع رویداد یاد شده طی مراسمی سه ساعته آخرین دستاورد ها و تکنولوژی های خود را به عموم معرفی نمود.

اهالی ردموند ابتدا به توضیح در مورد پلتفرم آژور پرداختند، سپس خبر خوشی را به توسعه دهندگان دادند و اعلام کردند که "ویژوال استودیو کد" امکان توسعه ی اپلیکیشن ها را برای آنها در محیط سیستم عامل های مک و لینوکس فراهم خواهد نمود.

مایکروسافتی ها بعد به سراغ هدف گذاری های خود رفتند و ذکر کردند که انتظار دارند در طی سه سال آینده ویندوز ۱۰ بر روی یک میلیارد دیوایس حضور داشته باشد، آنها از راه حل های ایجاد شده برای بهره برداری از اپهای اندروید و iOS در نسل آتی پلتفرم خود سخن به میان آوردند، توضیحاتی در مورد استور دیجیتالی ساکنین ردموند بیان شد و سپس نام مرورگر جدید ویندوز که توانایی بهره گیری از افزونه های کروم و فایرفاکس را هم دارد معین گشت و از این پس می توانیم آن را اج (Edge) خطاب کنیم.

در بخش های پایانی مراسم جو بلفیوره به مزایای تلفن های هوشمند تحت ویندوز ۱۰ پرداخت و نشان داد که چگونه این دسته از موبایل ها قادرند نقش یک کامپیوتر شخصی را عهده دار شوند و در نهایت نیز صحبت هایی در مورد هولولنز و ویندوز هولوگرافیک به میان آمد.

در پایان از شما دعوت به عمل می آوریم تا خلاصه ای از رویداد شده را طی ویدئویی ۹ دقیقه مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • Bahman
    Bahman | ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴

    مایکروسافت دیشب انقلاب کرد و دوستانی که انتقاد میکنن اصلا متوجه این مسئله نیستن مگر اینکه برنامه نویس نباشی و نفهمی چقد راحت میشه با این قابلیت ها یه کد اندروید رو توی ویندوز اجرا کرد.
    ویندوز هولوگرافیک که دیگه ته ایده بود هیچ ربطی هم به گوگل گلس نداره رفیق اصلا یه چیز دیگه بود باید کنفرانس رو کامل ببینی که بدونی مایکروسافت دیشب چکار کرد

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی