ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: مقبره

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Monument Valley

33

مانیومنت ولی را با اختلاف بسیاری می توان بهترین بازی موبایل سال گذشته نامید. عنوانی که نام های بزرگ از جمله تیم شفر زبان به تمجید آن گشودند و آن را یکی از بهترین تجربه های تمام دوران خواندند. حقیقتا هم همینگونه است و طراحی Monument Valley به تنهایی می تواند فاکتور پیشران باشد. استودیو ustwo اخیر شاهکارشان را برای سیستم عامل ویندوزفون منتشر کرده.

Monument Valley

Monument Valley

سازنده: ustwo قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، iOS و ویندوزفون حجم: 288 مگابایت زبان:

Monster Busters: Hexa Blast

123

بازی Monster Busters: Hexa Blast یک پازل Match 3 فوق العاده جذاب با رابط گرافیکی دوست داشتنی است. در حالی که نمایشگر موبایل اندرویدی شما پر از هیولاهای رنگارنگی شده که بدهیبت و بد شکل اند، شما باید تلاش کنید آن ها را به گونه ای کنار هم بچینید که سه شکل مشابه کنار هم قرار بگیرند. خانه ها در این بازی مربعی نیستند و حالت 6 ضلعی به خود گرفته اند. همین مسئله سبب آسان تر شدن و گاهی اوقات پیچیدگی گیم پلی می شود.

Monster Busters: Hexa Blast

Monster Busters: Hexa Blast

سازنده: PurpleKiwii قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 45 مگابایت زبان:

MARVEL Future Fight

11

مرد آهنی، هالک، کاپیتان آمریکا، محافظین کهکشان و مرد عنکبوتی گرد هم آمده اند تا تیمی قدرقدرت تشکیل داده و دشمنان شان را از کره خاکی پاک کنند. داستان این نسخه توسط Peter Davis نوشته شده و داستان بسیار جالبی دارد. اگر به داستان های ابر قهرمانی علاقه دارید، Marvel Future Fight عنوانی جذاب است که می توانید روی تلفن همراه خود داشته باشید و از آن لذت ببرید.

MARVEL Future Fight

MARVEL Future Fight

سازنده: Netmarble Games Corp قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندرید و iOS حجم: 426 مگابایت زبان:

Hitman GO

screen520x924

اسکوئر انیکس نقشه ای بلند مدت برای تصاحب بازار تلفن های همراه دارد و با گسترش روز افزون ویندوز در این بازار، هیچ بعید نیست محصولات درجه یک اسکوئر انیکس را از این پس برای ویندوزفون و بعدها ویندوز 10 موبایل ببینیم. در آخرین اقدام، Hitman GO چندی پیش برای ویندوزفون منتشر شد تا کاربران ویندوزفونی هم بتوانند یکی از بهترین بازی های موبایل سال گذشته را روی دستگاه های خود بدون کم و کسری انجام دهند.

Hitman GO

Hitman GO

سازنده: SQUARE ENIX INC قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، iOS و ویندوزفون حجم: 441 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • توسعه دهنده (اميد) 
    توسعه دهنده (اميد)  | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    نویسنده داستان MARVEL Future Fight پیتر دیویده نه پیتر دیویس

  • پویا
    پویا | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

    سلام ..آقا من اگه بخوام از گوگل پلی دانلود کنم که میزنه not available in your country ..
    بازار هم که نداره این Monument valley رو..یکی از دوستان یه راهنمایی میکنه لطفا؟؟

    • Envy
      Envy | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

      برنامه های جیمیل و گوگل پلی و گوگل پلی سرویس رو کلیر دیتا کن و بعدش با قندشکن وصل شو حالا گوگل پلی دیگه محدودیت نداره اگر GPS روشنه اونم حتما خاموش کن چونکه گوگل خیلی نغله :)
      اینم لینک بازی Monument valley http://goo.gl/jsWbkH

      • Envy
        Envy | ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۴

        نمی دونم چرا لینکش خراب شد شرمنده :
        http://www.farsroid.com/monument-valley-android/

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی