ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

گزارش مالی لینکدین در سه ماهه اول ۲۰۱۵: درآمد ۶۳۸ میلیون دلاری

بر اساس گزارشی که شبکه اجتماعی لینکدین به تازگی منتشر کرده، مشخص گشته است که این شرکت در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۵، توانسته به درآمد ۶۳۸ میلیون دلاری دست پیدا کند. با وجود اینکه ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ | ۱۸:۵۹

بر اساس گزارشی که شبکه اجتماعی لینکدین به تازگی منتشر کرده، مشخص گشته است که این شرکت در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۵، توانسته به درآمد ۶۳۸ میلیون دلاری دست پیدا کند.

با وجود اینکه درآمد لینکدین در مقایسه با سال گذشته ۳۵ درصد رشد داشته، اما در نهایت این شرکت سه ماهه گذشته را با ۴۲.۵ میلیون دلار ضرر به پایان برده است. شایان ذکر است که لینکدین در بازه زمانی مشابه در سال گذشته تنها ۱۳.۴ میلیون دلار ضرر را در گزارش مالی خود اعلام کرده بود.

لینکدین هم اکنون نزدیک به ۳۵۰ میلیون کاربر عضو دارد و بر همین اساس مدیرعامل شرکت امیدوار است در سه ماهه بعدی، بتواند میزان درآمد مجموعه را به ۶۷۰ میلیون دلار برساند.

لینکدین که در ابتدا با هدف کاریابی راه اندازی شده بود، اکنون تلاش می کند تا بازارهای جدیدی را برای خود ایجاد نماید. این شرکت در حال حاضر به شدت در چین فعال شده و امیدوار است با فروش ابزارهایی جهت بازاریابی و تبلیغات، به درآمد خود اضافه کند.

لینکدین چندی پیش اعلام کرد که با مجموعه Lynda.com جهت خرید آن به توافق رسیده است. این سایت یکی از مراجع ویدیوهای آموزشی است و طرفداران بسیاری دارد. لینکدین در گزارش مالی خود پیش بینی کرده است که این سایت در سال ۲۰۱۵ به میزان ۲۰ میلیون دلار برای شرکت درآمد خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • rouzbeh
    rouzbeh | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

    متاسفم برای سرزمینم...! وقتی میبینم مطالب زرد 70 تا 80 زیرش کامنت میخوره و بخشی از اینده سازان این مملکت اونجوری جواب هم رو میدن و... اما به یه موضوع مفید مثل جامعه LinkedIn میرسه تا الان که اینو نوشتم 9 تا کامنت زیرش داره که 8 تاش بی ربطه و یکی هم تفلک سوال کرده !!! بعد گیر میدن بعضی اقایون به نویسندگان دیجیاتو که چرا مطلب زرد زیاد میزارید!!! چون اکثر مخاطب ها زردن اقایون...!

    • maket_bivatan
      maket_bivatan | ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴

      تفلک چی هست؟

  • عـــامـروفـسـکی
    عـــامـروفـسـکی | ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴

    لینکدین جایی برای افراد خاص و جدی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی